واقعیت فوتبال ما با قهرمانی در جام ملت‌ها فاصله دارد

همایون شاهرخی سرمربی پیشین تیم ملی :

همایون شاهرخی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر هنگ‌کنگ اظهار داشت: نتیجه‌ای که انتظار می‌رفت به دست آمد. از طرف دیگر این بازی‌ها می‌تواند حکم دیدارهای تدارکاتی را برای جام ملت‌های آسیا داشته باشد. هنگ‌کنگ تیمی نبود که ایران را به دردسر بیندازد، ولی به هر حال پیروزی در هر مسابقه می‌تواند اهمیت داشته باشد.

همایون شاهرخی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان  درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر هنگ‌کنگ اظهار داشت: نتیجه‌ای که انتظار می‌رفت به دست آمد. از طرف دیگر این بازی‌ها می‌تواند حکم دیدارهای تدارکاتی را برای جام ملت‌های آسیا داشته باشد. هنگ‌کنگ تیمی نبود که ایران را به دردسر بیندازد، ولی به هر حال پیروزی در هر مسابقه می‌تواند اهمیت داشته باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتبال کشورمان چقدر برای قهرمانی در جام ملت‌ها شانس دارد؟»، گفت: واقعیت‌ها و رؤیاها دو واژه متفاوت هستند. واقعیت فوتبال ما با قهرمانی در جام ملت‌ها فاصله دارد، چون برای موفقیت باید برنامه‌ریزی و مدیریت درست داشته باشیم، ولی فوتبال ما همیشه در این زمینه با مشکل مواجه بوده است. شاید اتفاقات بتواند موفقیت‌هایی را رقم بزند، ولی اگر بخواهیم با واقعیت‌ها صحبت‌ کنیم می‌توان گفت که کار ما چندان آسان نیست. شما ببینید که ژاپن چند دهه پیش در فوتبال چه شرایطی داشت و حالا به کجا رسیده است.