پروژه‌های نیمه‌تمام مورد توجه رئیس‌جمهور شهید در گلستان سال گذشته افتتاح شدند

شهردار گلستان:

شهردار گلستان گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که رئیس‌جمهور شهید تاکید بر اتمام آن‌ها داشتند، سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

بهارستان -ذبیح الله اصغری
شهردار گلستان گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که رئیس‌جمهور شهید تاکید بر اتمام آن‌ها داشتند، سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.
سیدمحمد میرزمانی، شهردار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار آفرینش  با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده اظهار کرد:خوشبختانه با همگرایی بسیار خوبی که بین مدیران شهرستان حاکم است و در شهرگلستان پروژه‌هایی که در حوزه‌های مختلف طی ۳ سال اخیر توسط شهرداری تعریف شده بر اساس نیاز مردم و مردم محور کار بوده‌اند.وی افزود: میزان اعتبار شهرداری گلستان درحال حاضر ۱۹۰۰ میلیارد تومان است و عملکرد شهرداری گلستان تقریبا با ۲۰ سال گذشته برابری می‌کند که این موضوع به همکاری مدیران شهری، شهرستانی و استانی برمی‌گردد.
شهردار گلستان با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمامی که رئیس‌جمهور شهید تاکید بر اتمام آن‌ها داشتند، سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید، تاکید کرد:شهر گلستان با جمعیت ۳۰۰ هزار نفر فاقد آرامستان بود که برای نخستین بار در دوره ششم مدیریت شهری گلستان، ساخت آن در دستور کار قرار گرفت و فاز نخست آن راه‌اندازی شد.
میرزمانی گفت:پروژه هدایت آب‌های سطحی از جمله پروژه‌های شاخص و حیاتی مجموعه شهرداری و شورا بود که عملیاتی شد.وی ادامه داد:در حوزه فرهنگی ۵ سرای محله در نقاط مختلف شهر گلستان به همت مجموعه شهرداری و شورا درحال ساخت است، همچنین ۷۰ هزار متر مربع فضای اداری، فرهنگی، و ورزشی در دوره ششم مدیریت شهری اضافه شده و بالغ‌بر ۱۰۰ هزار متر مربع نیز فضای سبز حدید درحال ساخت قرار دارد.
شهردار گلستان با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور ضوابط بافت‌های فرسوده شهر گلستان بومی‌سازی و مردم‌محور شده، تصریح کرد:ساخت استادیوم ۱۰ هزار نفری، احداث گلخانه برای کسب درآمد پایدار شهری، ساخت مجموعه ورزشی و بوستان ویژه بانوان، ساخت جایگاه سوخت، ساخت سالن‌های ورزشی و بوستان‌ها و نهضت آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی و...از مهمترین فعالیت‌های عمرانی انجام شده و درحال اجرا در شهر گلستان است.