بازی های سختی پیش رو داریم

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال :

تیم ملی والیبال ایران در شروع بازی‌های هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خردادماه به‌وقت تهران با ژاپن میزبان روبرو میشود. تیم‌های برزیل، بلغارستان و ترکیه دیگر رقبای این هفته ملی پوشان والیبال هستند.

بازی های سختی پیش رو داریم

تیم ملی والیبال ایران در شروع بازی‌های هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 ساعت 13:50 دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ خردادماه به‌وقت تهران با ژاپن میزبان روبرو میشود. تیم‌های برزیل، بلغارستان و ترکیه دیگر رقبای این هفته ملی پوشان والیبال هستند.
میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد دیدار مقابل ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. ژاپنی‌ها در چند سال اخیر نشان داده‌اند که تیم‌شان راه افتاده و تیم‌های بزرگ جهان را هم شکست داده‌اند. قطعا بازی سختی پیش رو داریم اما بچه‌های ما هم در دو بازی آخر هفته اول نشان دادند که دارند راه می‌افتند. نتیجه بازی خیلی مهم نیست هر چند برد برایمان ارزشمند است اما مهم این است که اشتباهات ریز را دوباره تکرار نکنیم و اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم بازی خوبی را جلوی ژاپن به نمایش بگذاریم.
وی در مورد رویارویی با برزیل در هفته دوم و تاثیر چهار دیدار تدارکاتی با این تیم پیش از شروع لیگ ملت‌ها در تقابل مجدد با این تیم گفت: قطعا خیلی کمک می‌کند و به شناخت رسیده‌ایم اما قهرمان المپیک است و در مورد پرافتخارترین تیم دنیا صحبت می‌کنیم که در هر امتیاز می‌تواند سیستم بازی خود را عوض بکند.   خیلی بازی سختی خواهد شد اما نسبت به روزهای گذشته می‌توانیم امیدوارتر باشیم.
عبادی‌پور در واکنش به اینکه برخی ایران را برنده دیدار با بلغارستان و ترکیه می‌دانند، گفت: نمی‌شود ورزش را پیش‌بینی کرد. از کجا معلوم که این دو بازی را واگذار نکنیم و دو بازی اول را پیروز نشویم؟ ورزش دو چهره است. ما هفته اول همبازی هایمان تعیین کننده بود. هدف ما این بود که با تمام توانمان والیبال خوبی به نمایش بگذاریم.