کلنگ زنی کمربندی شرقی نظرآباد با اعتباری بالغ بر۴۲۰ میلیارد ریال

با حضور استاندار البرز در شهرستان نظرآباد انجام پذیرفت؛

دکتر مجتبی عبداللهی با حضور در شهرستان نظرآباد به همراه دکتر بغدادی فرماندار و معاونین وی ، دکتر صفری شهردار ، اعضای شورای شهر وجمعی از مسئولین شهرستان نظرآباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام وبازدید از بزرگترین کتابخانه در دست ساخت این شهرستان، کلنگ کمربندی شرقی نظرآباد با اعتباری بالغ بر۴۲۰میلیارد ریال در مسافتی حدود ۶کیلومتر را بر زمین زد.

نظرآباد –سیروس رنجبرکهن
دکتر مجتبی عبداللهی با حضور در شهرستان نظرآباد به همراه دکتر بغدادی فرماندار و معاونین وی ، دکتر صفری شهردار ، اعضای شورای شهر وجمعی از مسئولین شهرستان نظرآباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام وبازدید از بزرگترین کتابخانه در دست ساخت  این شهرستان، کلنگ کمربندی شرقی نظرآباد با اعتباری بالغ بر۴۲۰میلیارد ریال در مسافتی حدود ۶کیلومتر را بر زمین زد.
استاندار البرز در این سفر آیین کلنگ زنی‌ اجرای پروژه تعریض و  ایمن سازی بلوار خلیج فارس را با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال به طول مسیر ۱۶۰۰متر  داشت و در ادامه از روند پیشرفت بزرگترین فرهنگسرای چندمنظوره امام علی(ع) بازدید کرد .
شهردار نظرآباد در حاشیه سفر دکتر عبدالهی به نظرآباد ، خطاب به ایشان از فعالیت های خوب عمرانی در این شهر سخن گفت و افزود: با لطف خداوند و همکاری اعضای شورای شهر و پرسنل مجموعه شهرداری شاهد فعالیت های عمرانی بسیار عالی در تمام نقاط شهر از جمله پارک بانوان،جاده سلامت ،بزرگ ترین و مجهز ترین فرهنگسرا و کتابخانه ،ساختمان سازمان حمل و نقل عمومی، نهضت آسفالت ریزی، تعریض چندین جاده و خیابان،ایجاد کمپ ماده ۱۶،سوله ورزشی چند منظوره و چند چمن طبیعی و مصنوعی در محلات مختلف و...بودیم.
علی صفری در ادامه افزود :مردم نظرآباد لایق بهترین ها بوده و سعی کردیم عدالت را در نقاط مختلف شهر رعایت کنیم قول میدهیم پروژه های امروز  را ظرف ۶ماه تحویل شهروندان دهیم.
بغدادی فرماندار نظرآباد نیز بر سرعت گرفتن کارها در دولت مردمی شهید رئيسی اشاره کرد و گفت: شهید رئيسی رئیس جمهوری نبود که در اتاق شیشه ای نشسته و با تلفن پیگیر امورات مردم باشد در دل مردم، مناطق محروم و در کشورهای جهان دنبال احقاق حقوق ملت شریف جمهوری اسلامی بود .دکتر عبداللهی استاندار البرز نیز  به صادق الوعده بودن شهید رئيسی اشاره کرد و گفت:از مهمترین ویژگی رئیس جمهور شهید  ولایتمداری و ولایت پذیری و یکی دیگر از ویژگی های ایشان جهادی کارکردن ،وفای به عهد و صادق الوعده بودن بود.
شایان ذکر است که نشست با عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و افتتاح خوراک دام و طیور در فروکتوز ناب به مساحت ۹۸۳۴مترمربع با میزان اعتبار ۵هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی غالب بر ۶۲۰نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم از دیگر برنامه های استاندار البرز در نظرآباد بود.