افتتاح نمایشگاه گل محلات

نمایشگاه گل شهرستان محلات پس از چند سال وقفه آغاز به‌ کار کرد.

افتتاح نمایشگاه گل محلات

نمایشگاه گل شهرستان محلات پس از چند سال وقفه آغاز به‌ کار کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ هجدهمین نمایشگاه گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات با حضور استاندار مرکزی، معاون باغبانی وزارت جهادکشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل پایانه صادراتی گل این شهرستان افتتاح شد.
استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی محلات پس از چند سال وقفه برگزار شد و این نمایشگاه در سال جاری از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره قبل رشد کرده است.
مخلص‌الائمه افزود: حدود  ۱۰۰ غرفه‌دار از چند استان با تنوع بسیار خوبی در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند و پایتخت گل‌های زینتی ایران، میزبان علاقمندان گل خواهد بود. هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه و روز ملی گل، جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی با حضور معاون وزیر کشاورزی برگزار شد و مشکلات مربوط به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان گل و گیاهان زینتی مطرح و بررسی شد.
او افزود: طی نشستی با تولیدکنندگان شاخص گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات، مشکلات این بخش نیز بررسی شد و تصمیماتی اتخاذ شد تا ضمن افزایش تولیدات مشکلات در حوزه صادرات، مرتفع شود.
این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، حدود هفت هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در قالب ۱۰۰ غرفه برپا شده و به مدت
سه روز هم‌زمان با روز ملی گل و دومین نکوداشت روز محلات برگزار می‌شود.