آب شرب گيلان در بهترين و مجهزترين تصفيه‌خانه رشت تصفيه مي‌شود

مهندس غیاثی مديرعامل آب و فاضلاب استان گيلان در ديدار با سردار قربانزاده:

مهندس غیاثی با ۲۸ سال سابقه كاري در شركت آب و فاضلاب توانسته با نمره قبولي در رأس شركت آب و فاضلاب استان گيلان انتخاب شود. گفتني است البته در مدت كوتاه خدمت خود نيز مورد تقدير مقامات و عده‌اي از رسانه‌ها قرار گرفته است.

آب شرب گيلان در بهترين و مجهزترين تصفيه‌خانه رشت تصفيه مي‌شود

رشت – سيداكبر خوشحال
مهندس غیاثی با 28 سال سابقه كاري در شركت آب و فاضلاب توانسته با نمره قبولي در رأس شركت آب و فاضلاب استان گيلان انتخاب شود. گفتني است البته در مدت كوتاه خدمت خود نيز مورد تقدير مقامات و عده‌اي از رسانه‌ها قرار گرفته است.
آري روز سه‌شنبه روز ديدار با مردم است. من خبرنگار هم به همراه سردار قربانزاده به شركت آب و فاضلاب در شهر رشت جنب پارك‌شهر به بهانة پيگيري امور مطبوعاتي به ديدار مديرعامل رفتيم البته نظم خوبي در دفتر ايشان حاكم بود با توجه به اينكه مهندس غیاثي تا ساعت 2 در جلسه ديدار با مردم حضور داشت ساعت 5/2 يعني خارج از ساعت اداري از ما استقبال كرد .
گفتني است سردار قربانزاده يكي از جانبازان جنگ تحميلي و از مديران مردمي اين استان است عنوان كرد و گفت: تعداد زيادي از مردم به علت عدم بضاعت مالی قادر نيستند خانه‌هاي سنددار خريداري كنند. به همين علت به خانه‌هاي نسقي پناه مي‌برند. اما متأسفانه شنيده‌ايم كه دستور صادر شد تا به این عده امتیاز آب آشاميدني ندهند آيا حقيقت دارد؟ مهندس غیاثي با حوصله تمام به يكايك سوالات و ابهاماتي كه وجود داشته پاسخ منطقی  داد و گفت به همه خانه‌داران نسقي كه قبلاً ثبت‌نام كردند به نوبت امتياز آب شرب واگذار كرديم و انشاءالله سعي داريم تا همه مردم  عزيز از آب شرب بهره‌مند باشند.
سردار قربانزاده در ادامه افزود: بايد در كار بازرسان آب و فاضلاب نظارتي نامحسوس باشد اگر بازرسي ايراد گرفت يا كارشكني مي‌كند او را بيشتر زير نظر بگيرید تا مردم عزيز گيلان تحت فشار قرار نگيرند كه مهندس غیاثي بلافاصله دستور داد و از مهندس مهجور قائم مقام  آب و فاضلاب خواست هر چه سريعتر به تذكرات سردار قربانزاده توجه شود تا در صورت هرگونه كارشكني با بازرسان آب و فاضلاب  برخورد شود تا مردم در آسايش قرار بگيرند.
در ادامه من خبرنگار هم از حسن نيت و پاسخگويي منطقي مهندس غیاثي لذت بردم و بلافاصله ماجراي مسموميت شهروندان رضوانشهري را در ميان گذاشتم و ماجرا را مورد رسيدگي قرار دادم. مهندس غیاثي در پاسخ سوال من گفت آب و فاضلاب استان گيلان داراي آزمايشگاه مدرن و مجهز است تاكنون هيچ آبي آلوده نبوده است و اگر مقامات بهداشتي در اين خصوص توصيه كردند كه آب را بجوشانيد و مصرف كنيد اين سفارشات پزشكي براي هميشه بوده و لازم است مورد توجه قرار گيرد.
مديرعامل آب فاضلاب گفت: من خودم با خانواده‌ام با اطمينان كامل از آب شرب استفاده مي‌كنيم چون در بهترين و مجهزترين تصفيه‌خانه رشت تصفيه مي‌شود سپس به لوله‌هاي شبكه هدايت مي‌شود. مهندس  غیاثي با علاقه كار خود را دنبال مي‌كند و انگيزه فراواني دارد تا به هم استاني‌هاي خود خدمت كند.