پروژه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی سلماس به خوی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در سفر یکروزه خود به شهرستان خوی ضمن ملاقات با فرماندار این شهرستان از روند پیشرفت پروژه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی سلماس به خوی بازدید کرد و گفت: این پروژه بطول ۳۷ کیلومتر از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار است.

ارومیه-یزدان پناه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در سفر یکروزه خود به شهرستان خوی ضمن ملاقات با فرماندار این شهرستان از روند پیشرفت پروژه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی سلماس به خوی بازدید کرد و گفت: این پروژه بطول 37 کیلومتر از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است.
احمد مجرد با اشاره به برخی از  مزایای اجرای این پروژه گفت: با بهره برداری از خط لوله انتقال فرآورده های نفتی سلماس به خوی و ارتقای سطح فعالیت‎های زیست محیطی جابجایی انواع فرآورده های نفتی، روزانه بالغ بر 1.5 میلیون لیتر انواع فرآورده توسط این خط لوله و انبار نفت شهرستان خوی انتقال، انبارش و توزیع خواهد شد و  با کاهش تردد محسوس نفتکش ها در جاده های مواصلاتی استان مخاطرات احتمالی جاده ای بطور چشمگیری کاسته خواهد شد.
در ادامه این بازدید مجرد ضمن قدردانی از حضور فرماندار در محل اجرای پروژه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی و تاسیسات این ناحیه، گزارشی از میزان و روند سوخترسانی به مجاری عرضه و مصرف کنندگان فرآورده‌های نفتی در حوزه شهرستاهای این ناحیه ارائه نمود و افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ 9 میلیون لیتر نفت سفید و سوخت زمستانی در سطح شهرستان خوی تویع شده است.
کریم علی نژاد فرماندار شهرستان خوی ضمن ابراز خرسندی از روند سوخترسانی بی وقفه و مستمر در سطح شهرستان خوی و دیدار چهره به چهره و صمیمی با مسئولین و کارکنان پروژه خط لوله انتقال فرآورده های نفتی سلماس به خوی دستورات لازم را جهت تسریع در روند اتمام این پروژه صادر کرد.
 در ادامه این سفر، فرماندار شهرستان خوی باحضور در محل تاسیسات و عملیات انبار نفت ناحیه خوی ضمن بازدید از چرخه سوخت‎رسانی، از اقدامات و عملکرد گسترده و موثر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه و ناحیه خوی جهت ارائه خدمات شبانه روزی و مطلوب در تمامی فصول سال به شهروندان عزیز تقدیر کرد.