تلاش سایپا برای حفظ صدر

هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران برای فرار از بحران به کسب پیروزی محکوم هستند.

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران برای فرار از بحران به کسب پیروزی محکوم هستند.
به گزارش مهر، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد.در حساس‌ترین بازی هفته، تیم شهرداری ارومیه میزبان تیم صدرنشین یعنی سایپا تهران خواهد بود. شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه پس از سه پیروزی متوالی در هفته‌های ابتدایی مسابقات، در دو هفته گذشته نتیجه را مقابل تیم‌های سیرجان و سپاهان واگذار کردند تا با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گیرند. شهرداری ارومیه برای فرار از بحران و شکست فردا روز سختی در خانه مقابل نارنجی پوشان سایپا دارد. شاگردان مصطفی کارخانه در سایپا نیز برای حفظ صدرنشینی به پیروزی مقابل شهرداری ارومیه نیاز دارند.
در دیگر بازی مهم هفته، دو تیم شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. شهرداری ورامین در هفته چهارم رقابت‌ها موفق شد نخستین شکست تیم سیرجان را ثبت کند. دو تیم سپاهان و ورامین به ترتیب با ۴ پیروزی و ۱۲ امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند و فردا برای بهبود جایگاهشان تلاش خواهند کرد. سپاهان در حالی به مصاف تیم شهرداری ورامین می‌رود که تعداد ۷ نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند. رحمان محمدی راد، سرمربی تیم سپاهان نیز در بین نفراتی کرونایی است و همین کار تیم سپاهان مقابل شهرداری ورامین را سخت تر خواهد کرد.
پیکان تهران، پرافتخارترین تیم مسابقات نیز که تا پایان هفته چهارم تنها یک برد کسب کرده است پس از شکست سنگین روز چهارشنبه مقابل تیم تازه وارد شهرداری قزوین، فردا میزبان دیگر تیم تازه وارد مسابقات، آذر باتری ارومیه است. پیکان برای خروج از بحران و فشار محکوم به کسب پیروزی در بازی مقابل آذر باتری است.
شهروند اراک، تیم قعر نشین مسابقات هم با تصمیم سازمان لیگ به دلیل عدم تعهدات مالی از پس از چهار هفته از جدول مسابقات کنار رفت تا مسابقات با ۱۴ تیم به کار خود ادامه دهد.
  برنامه دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است.
یکشنبه سیزدهم مهرماه
راهیاب ملل کردستان- خاتم اردکان-  ساعت ۱۶
پیکان تهران- آذرباتری ارومیه-  ساعت ۱۶
لبنیات هراز آمل- هورسان رامسر-  ساعت ۱۷
فولاد سیرجان- شهرداری قزوین-  ساعت ۱۶
شهرداری گنبد- شهروند اراک-  ساعت ۱۶ (لغو شد)
شهرداری ورامین- فولادمبارکه سپاهان- ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه- سایپا -  ساعت ۱۶