مردم‌داری و مردم باوری از مولفه‌های مهم اقتدار است

رییس قوه قضاییه:

رئیس دستگاه قضا بابیان اینکه قدرت از آن مردم متدین است،گفت: مردم‌داری و مردم باوری از مولفه‌های مهم اقتدار است.

مردم‌داری و مردم باوری از مولفه‌های مهم اقتدار است

رئیس دستگاه قضا بابیان اینکه قدرت از آن مردم متدین است،گفت: مردم‌داری و مردم باوری از مولفه‌های مهم اقتدار است.
به گزارش  صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی،  طی سخنانی در صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی ما باید نیرویی مهربان، با تدبیر و مقتدر جلوه کند، اظهار داشت: تمامی عزیزان در نیروی اننظامی و در جای جای کشور برای حفظ نظم و امنیت تلاش می‌کنند و مجاهدانه نمی‌گذارند افراد قانون شکن، هنجارشکن و شرور، امنیت مردم را به مخاطره بیندازند لذا صمیمانه از ایشان در این حوزه‌ها تقدیر می‌کنم.
رییس قوه قضاییه، تصریح کرد: اولین مؤلفه اقتدار جامعه و نیروی مقتدر، دین مداری و ایمان به خداست؛ آنچه به انسان قدرت می‌بخشد، ذات مقدس کبریایی است. قدرت و توانایی از آن اوست، انسان‌های مومن به خدا و کسانی که دین‌مدارند، به اعتبار ارتباط با قدرت لایزال الهی، قدرتمند هستند.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دومین مولفه اقتدار، توجه به مردم، مردم‌داری و مردم باوری است، تصریح کرد: بدانید که قدرت در جامعه ما از آن مردم متدین است؛ آنچه دشمن را از هرگونه اقدامی علیه مردم ما و از هرگونه حمله و تعرضی بازداشته است، عبارت است از مهمترین مولفه‌های قدرت که مردم متدین هستند.
رییس قوه قضاییه تاکید کرد: اتصال با مردم و مردم متدین در صحنه حماسه آفرین، اقتدار می‌آفریند که این مهم نیز دومین نکته‌ای است که در اقتدار آفرینی نقش دارد و ارتباط صمیمانه و خدمتگزاری برای مردم و باور داشتن مردم متدین در صحنه، اقتدارآفرین است.حجت الاسلام والمسلمین رئیسی روحیه انقلابی و خطرپذیری را سومین نکته اقتدار دانست و ادامه داد: نیروی با اعتقاد به خدا و برای خدمت به مردم، آمادگی خطر پذیری دارد و خود را در همه جا سپر قرار می‌دهد تا به مردم لطمه‌ای وارد نشود و امنیت مردم در خطر قرار نگیرد که این خطر پذیری جانفشانی و ایثار، اقتدار می‌آفریند.