۸ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر رودهن در دست اقدام است

شهردار رودهن:

۸ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر رودهن در دست اقدام است


رودهن-امیرحسین صادقعلی
شهردار رودهن گفت: هشت پروژه عمرانی و خدماتی در شهر رودهن با اعتبار هفت میلیارد تومانی در دست اقدام است.
مهرداد حنیفی در گفت‌وگو با خبرنگار آفرینش در خصوص پروژه‌های در دست اقدام شهرداری رودهن اظهار کرد: ساخت آبنمای شهید مطهری با اعتبار 2 میلیارد تومان، آتشنشانی مسکن مهر با اعتبار یک میلیارد تومان، دو پارک در دو نقطه شهر، المان سه راهی رودهن، پیاده‌روسازی سطح شهر، تصفیه خانه کشتارگاه و 5 قرارداد آسفالت به مبلغ 4 میلیارد تومان در دست اقدام هستند.
وی افزود: این پروژه‌ها تامین اعتبار شده و ظرف دو روز آینده عملیاتی می‌شوند، اقدامات قانونی و عقد قراردادها صورت گرفته است و اغلب پروژه‌ها در سال جاری اجرایی خواهند شد.
شهردار رودهن گفت: پروژه‌های مذکور هیچکدام نیمه کاره نیستند و به تازگی شروع شده‌اند، مجموع اعتبار برای این پروژه‌ها نزدیک به
 8 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
حنیفی در خصوص زمان بهره‌برداری پروژه‌ها ادامه داد: به جز آبنما و آتشنشانی که 6 ماه به طول خواهد انجامید مابقی طی دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
وی تصریح کرد: بعید است که در دهه فجر امسال بتوانیم پروژه‌ای را به مرحله قابل توجهی رسانده و تکمیل کنیم.
شهردار رودهن در رابطه با اقدامات مربوط به طرح زمستانه بیان کرد: شرایط برای زمستان مهیا است و حدود 500 تن نمک دپو شده و اخیرا کیسه‌های نمک تهیه شده تا در خیابان‌ها مستقر شوند.
شهردار رودهن در مورد کنترل ساخت و سازها گفت: ساخت و سازها پاشنه آشیل شهرداری‌هاست اما نهایت تلاش ما این است که آنها را تحت کنترل خود درآورده و از ساخت موارد غیرمجاز جلوگیری کنیم.