از واحدهای تولیدی صنعت برق استان یزد تقدیرشد

با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

از واحدهای تولیدی صنعت برق استان یزد تقدیرشد


يزد-خيرخواه
با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تقدیراز واحدهای تولیدی نمونه و شایسته تقدیرصنعت برق استان یزد انجام شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد،با توجه به شیوع همه جانبه ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم به منظور تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استانی، مدیرکل اداره استاندارداستان یزد به اتفاق معاونین اداره کل، به شرکت‌های سیم و کابل یزد، ستاره و شیرکوه مراجعه و با اهداء تندیس و لوح تقدیر در محل کارخانه از واحدهای صنعتی مذکور، تقدیرو تشکر به عمل آورد.
محمد رضا زارع بنادکوکی در این بازدیدها گفت: جای بسی خوشحالی است که محصولات و واحدهای تولیدی استان دارالعلم و دارالعباده یزد به ویژه در حوزه برق و الکترونیک از خوشنامی خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند که به این واسطه ، ما توانستیم برای امسال هفت واحد تولیدی نمونه استانی را در منطقه خودمان داشته باشیم.
وی ضمن ابراز خوشحالی ادامه داد:آن دسته از واحدهای تولیدی که برای امسال نمونه استانی شده اند با عملکرد خوب خودشان نشان داده اند که قابلیت ،ظرفیت و استعداد نمونه کشوری شدن را هم دارند چرا که در سال‌های گذشته این توانمندی را در کشور به درجه ثبوت رسانده اند.
مدیرکل اداره استاندارداستان یزد در پایان تاکید کرد:از تمامی واحدهای تولیدی و حتی خدماتی استان یزد تقاضا داریم جایگاه والای خودشان را درکشور،منطقه و جهان مد‌نظر داشته باشند و خود را به استان و ایران محدود و محصور ننموده و به بازارهای جهانی و بین‌المللی هم فکر نمایند.
مدیران شرکت‌های فوق، که به تولید سیم و کابل‌های ساختمانی، فشارقوی و صنعتی مشغول هستند طی بازدیدهای صورت گرفته اظهار داشتند:با هدف ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت، با گرفتن مشاوره از اساتید دانشگاه، جزو اولین بنگاه های اقتصادی بوده ایم که توانسته‌ایم سیستم نوین مدیریت کنترل کیفیت را پیاده نماییم.
ایشان اظهارداشتند:در کنار این حرکت و این ارتباط، استفاده از فناوری‌ها و ماشین آلات به روز و پیشرفته موجود در دنیا و همچنین بهره گیری از نیروی متخصص و تحصیل کرده ماهرو بومی، سبب شده است، تا کیفیت تولیدات صنعت برق استان، در حد مطلوب و انتظار مشتریان استانی، کشوری و اقصی نقاط جهان باشد.