گام‌های نهایی تصویب طرح تفصیلی ساری

حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران در گفتگویی به طرح تفصیلی شهر ساری اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی مازندران و شهرداری ساری در مرحله بازبینی قرار دارد و این طرح پس از بازبینی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مطرح خواهد شد.

ساری-رقیه سامع
حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران در گفتگویی به طرح تفصیلی شهر ساری اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی مازندران و شهرداری ساری در مرحله بازبینی قرار دارد و این طرح پس از بازبینی در شورای عالی شهرسازی  و معماری ایران مطرح خواهد شد.
مرادی تاکید کرد:پیگیر تصویب طرح تفصیلی شهر ساری هستیم و امیدواریم طی ماه‌های پیش رو، پس از تصویب به شهرداری ساری ابلاغ شود که تصویب این طرح یکی از بزرگترین خدمات شهرداری به شهروندان خواهد بود .
وی افزود:تک برگ شدن پروانه و پایان کار ساختمان در قالب سیستم یکپارچه شهرسازی نیز در حال انجام است و به زودی به طور کامل اجرا خواهد شد.
مرادی تصریح کرد: دفترچه عوارض ساختمان سال 1400 نیز مصوب شده و از سوی استانداری مازندران ابلاغ شده و به زودی جهت اطلاع شهروندان 
در دسترس قرار می‌گیرد.
سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری گفت:احداث پارک‌های محله ای با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درون سازمانی از فعالیت‌های در دست اقدام شهرداری می‌باشد.
وی افزود: احداث پارک زعفرانیه در کوی زعفرانیه به مساحت 790 مترمربع با هدف توسعه فضای سبز شهری 
و ایجاد نشاط شهروندی در حال انجام
 و در آستانه افتتاح است.
مرادی ادامه داد: پارک محله ای کوی پزشکان نیز در روزهای منتهی به آغاز سال جدید به بهره برداری رسیده بود.
سرپرست شهرداری ساری با اشاره به پروژه احداث پارک موزه دفاع مقدس گفت: تفاهمنامه همکاری بین 
اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و شهرداری ساری جهت طراحی، ساخت ، تکمیل و تجهیز پارک در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با عنوان پارک پایداری به امضا رسید و این پروژه به زودی آغاز می‌شود.
مرادی اصلاح هندسی و اجرای پروژه های مختلف جهت روان‌سازی ترافیک را از دیگر برنامه های 
شهرداری ساری عنوان کرد و گفت:تعریض و ساماندهی ترافیکی محور جاده گلما محدوده شهرک زیتون در حال انجام است.
وی ادامه داد:ایجاد رفیوژ میانی به طول 500 متر و جزیره های ترافیکی در ورودی شهرک های مستقر در مسیر حاشیه شرقی رودخانه تجن جهت روان‌سازی ترافیک و ارتقاء سطح ایمنی و سهولت تردد اهالی این منطقه در دستور کار این پروژه قرار دارد.
این مسئول تصریح کرد: طی روزهای گذشته بهسازی معابر و آسفالت کوی شهید قربانی جهت رفاه حال شهروندان و سهولت عبور و مرور عملیاتی شده و اجرای این پروژه در دیگر نقاط شهر نیز انجام خواهد 
شد.
سرپرست شهرداری ساری تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار داد و گفت: مجموعه شهرداری ساری پیگیر مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری است و کسب رضایتمندی مردم باید همواره سرلوحه 
فعالیت ها و اقدامات همکاران قرار داشته 
باشد.
مرادی با اشاره به ارائه خدمات شهری در تمام نقاط شهر ، افزود: لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، نظافت و پاکسازی محله به محله به صورت گروهی توسط همکاران خدوم خدمات شهری به صورت مستمر در حال انجام است.
وی بیان کرد: پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های درون سازمانی و با هدف کاهش هزینه‌ها اجرا می‌شود.