دیدار فرماندار شهرستان تبریز با مدیرکل بنیاد مسکن

دکتر مهدوی فرماندارشهرستان تبریزبا مهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار و درخصوص مسائل و موانع طرح‎های عمرانی شهری و روستایی این شهرستان به بحث و گفتگو پرداختند.

 


تبریز-توفیقی
دکتر مهدوی فرماندارشهرستان تبریزبا مهندس سروری مدیرکل  بنیاد مسکن استان دیدار و درخصوص مسائل و موانع طرح‎های عمرانی شهری و روستایی این شهرستان  به بحث و گفتگو پرداختند.
دراین دیدار فرماندار تبریز ضمن توفیق روزافزون و طی سخنانی با قدردانی از تلاش‎های صورت گرفته و پیگیری‎های مجدانه مدیرکل و تلاش بی وقفه کارکنان بنیاد مسکن شهرستان تبریز در توسعه روستاها افزود:
در سال‎های اخیر شاهد فعالیت‎های چشمگیر بنیاد مسکن شهرستان بویژه در عمران و بهسازی روستاها هستیم که نتیجه آن جلب رضایتمندی روستائیان از ارائه اینگونه خدمات می‏باشد و امیدوارم درادامه هم این فعالیت مضاعف گردد.
دکتر مهدوی حمایت و تقویت بنیاد مسکن را امری ضروری دانست و اظهار کرد:به حول قوه الهی و با تعامل و تلاش بیشتر و البته با جذب اعتبارات عمرانی گام مؤثری در راستای بهسازی معابر روستایی و دگرگونی چهره روستاهای شهرستان تبریزبرخواهیم داشت.
درادامه این دیدارمهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تشکر از حضور فرماندار دربنیاد یادآورشد:درصورت افزایش وتامین
 اعتبار لازم قدمهای موثری در زمینه اجرای طرح هادی در دیگر روستاها با برنامه‎ریزی و زمانبندی مناسب برخواهیم داشت چون اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می‎باشد که با اجرای صحیح آن ، سیمای روستا تغییر می‎یابد که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‎شود.