تقویت وبهبود روند خدمت رسانی در مخابرات شهرستان گرگان

مدیر مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد؛

غلامعلی شهمرادی با تأکید برتقویت و بهبود روند خدمت رسانی به مشتریان ،سرقت تجهیزات مخابراتی را یکی از موانع ارائه خدمات و سرویس‏های مناسب دانست و گفت:کاهش و پیشگیری این معضل در خدمت رسانی مناسب تاثيرگذار خواهد بود.


گرگان-قهرمان
غلامعلی شهمرادی با تأکید برتقویت و بهبود روند خدمت رسانی به مشتریان ،سرقت تجهیزات مخابراتی را یکی از موانع ارائه خدمات و سرویس‏های مناسب دانست و گفت:کاهش و پیشگیری این معضل در خدمت رسانی مناسب تاثيرگذار خواهد بود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان رسیدگی به مسائل و مشکلات مخابرات  گرگان را به عنوان مرکز استان از اولویت‏ها دانست و گفت:حجم بالای فعالیت‏ها وتأمین انتظارات مشتریان در گرگان نیازمند نگاه ویژه و انجام اقدامات کلیدی است و علیرغم تلاش‏های فراوان انجام شده برنامه‏ریزی در خصوص کسب رضایت حداکثری مشتریان لازم و ضروری است.
وی اطلاع‏رسانی به موقع و آگاهی بخش به مشتریان ، تکریم مراجعه کنندگان وسعه صدر در پاسخگویی به مشتریان را از عوامل ایجاد رضایتمندی آنها دانست و کمک به رفع مشکل مراجعه کنندگان در
اسرع وقت را خواستار شد.
غلامعلی شهمرادی علاوه بر توسعه مخابرات به عنوان یک طرح مهم و اولویت دار گفت:نباید از اجرای پروژه‏های نگهداری غافل شد و افزود در این خصوص باید در سال 1401 برنامه ریزی واقدامات ویژه صورت گیرد.
همچنین احمدرضا کبیر مدیرمخابرات شهرستان گرگان با اعلام مسائل و موانع پیش رو در ارائه خدمات مناسب از دغدغه خدمت رسانی به مردم سخن گفت و تأکید کرد:خدمت‏رسانی به مشتریان نیازمند رفع موانع بوده که یکی از این معضلات و مانع خدمت رسانی مناسب ، سرقت تجهیزات مخابراتی است که تعداد و فراوانی آن خدمت‎رسانی را دچار اختلال کرده و قطعا نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت که انتظار است در این زمینه راهکارهای تأثیرگذار ارائه و اجرا شود.در ادامه هرکدام از رؤسای نواحی ، مسئول امورمشترکین و کارشناسان فنی به بیان مسائل مرتبط پرداخته و برحمایت بیشتر از مدیریت مخابرات گرگان در تأمین نیروی انسانی ، اختصاص تجهیزات مخابراتی بیشتر و پشتیبانی مالی اشاره داشتند.