پرسپولیس بی‌انگیزه در تبریز

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛

دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز پنجشنبه با انجام ۷ بازی دیگر دنبال خواهد شد که طی آن استقلال میزبان آلومینیوم اراک است و پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

پرسپولیس بی‌انگیزه در تبریز

 


 دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز پنجشنبه با انجام 7 بازی دیگر دنبال خواهد شد که طی آن استقلال میزبان آلومینیوم اراک است و پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.
 تراکتور- پرسپولیس
تراکتور با حضور در رده سیزدهم جدول لیگ تقریبا بقایش در لیگ برتر را تضمین کرده با این حال هواداران پرشور این تیم از نتایج تیم در طول فصل به هیچ عنوان راضی نیستند ولی امیدوارند که حداقل فصل را با نتایج آبرومند به پایان برسانند بنابراین تراکتوری ها در این بازی هم به دنبال جبران باخت 2 بر یک بازی رفت هستند و هم می خواهند دل هواداران شان را به دست بیاورند.
پرسپولیس هم قهرمانی را از دست داده اما اگر بخواهد بی انگیزه در میدان حاضر شود ممکن است نایب قهرمانی فصل هم از دستش برود بنابراین شاگردان گل محمدی به دنبال برد هستند. البته بعد از شکست مقابل سپاهان شایعه های زیادی در مورد جدایی گل محمدی و دستیارانش از پرسپولیس منتشر شد ولی آخرین اخبار حکایت از این دارد که شاید فصل آینده هم همکاری گل محمدی با پرسپولیس ادامه پیدا کند. به هر حال جدال قرمزپوشان تبریز و تهران همچنان
می تواند جذاب شود.پرسپولیس برای حفظ رده دوم جدول در تبریز باید برنده شود وگرنه ممکن است این هفته یک پله در جدول لیگ سقوط کند.
 استقلال - آلومینیوم اراک
استقلالی‌ها هفته گذشته فولاد را با دو گل شکست دادند و این هفته به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند. سیدمهدی رحمتی که هدایت آلومینیوم را برعهده دارد می‌داند شانس زیادی برای پیروزی مقابل استقلال نخواهد داشت مگر اینکه بازیکنانش فوق العاده کار کنند و بتوانند بازیکنان تکنیکی و با کیفیت استقلال را متوقف کنند.
بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. امشب هواداران استقلال برای برپایی جشن غیررسمی قهرمانی به ورزشگاه آزادی خواهند رفت تا شبی تاریخی و به یادماندنی را برای خود و بازیکنان رقم بزنند. البته جام قهرمانی قرار است روز آخر و در هفته سی‌ام  از سوی سازمان لیگ فوتبال به استقلال اهدا شود.