غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال : لیگ بیست و یکم پیشرفتی نداشته است

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال در خصوص لغو دیدار تیم‌های ملی ایران و کانادا گفت: جدا از بازی با کانادا ، قرار بود یک دیدار با تیم ملی اکوادور داشته باشیم که آن هم کنسل شد و حالا گفته می‌شود باید به قطر رفته و یک اردو را در آنجا برگزار کنیم.

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال : لیگ بیست و یکم پیشرفتی نداشته است


 

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال در خصوص لغو دیدار تیم‌های ملی ایران و کانادا گفت: جدا از بازی با کانادا ،  قرار بود یک دیدار با تیم ملی اکوادور داشته باشیم که آن هم کنسل شد و حالا گفته می‌شود باید به قطر رفته و یک اردو را در آنجا برگزار کنیم.
وی افزود: اما عجیب‌تر از لغو بازی‌ها، سکوت اسکوچیچ است. مشخص نیست چرا اسکوچیچ نسبت به این اتفاقات واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.
کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فوتبال کشورمان هر چه زودتر بازی‌های خوبی را برای تیم ملی برنامه ریزی کنند. بازی با تیم‌هایی که بتوانند نقاط ضعف تیم ملی ما را کاملاً نشان داده و کادر فنی ضعف‌ها را پوشش دهد، البته با این شرایطی که پیش می‌رود می‌ترسم باز هم چند بازی تدارکاتی با تیم‌های درجه دو و سه فوتبال آسیا برگزار کنیم و بعد در جام جهانی نتایج خوبی کسب نکرده و همه تقصیر را به گردن یکدیگر بیندازند.
فتح آبادی در پاسخ به این پرسش که لیگ ایران تقریباً به پایان رسیده، آیا این لیگ پیشرفتی نسبت به فصل گذشته داشته است یا خیر، گفت: فوتبال ما به دلیل نداشتن زیرساخت قوی و حتی امکانات ساده روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. در بعضی از استان‌ها ما هنوز یک زمین چمن استاندارد نداریم و تیم‌ها همه از بازی در زمین‌های بی کیفیت شکایت دارند. سرمربیان نگران آسیب دیدگی بازیکنانشان هستند، بنابراین بعید می دانم با این امکاناتی که ما داریم، فوتبال ما پیشرفتی هم داشته باشد.
وی تاکید کرد: چندین سال است که نسبت به سال قبل هیچ اتفاق جدیدی در فوتبال ما رخ نمی‌دهد. ستاره‌ای در فوتبال نمی‌بینیم، بازیکنانی که بتوانند لیگ را جذاب‌تر کنند یا باعث شوند علاقه مندان بیشتری به ورزشگاه بیایند. یک فوتبال خسته کننده، بدون امکانات و نبود ستاره‌ها یعنی اینکه در جا
می زنیم و پیشرفتی نداشته ایم.