خیلی‌ها از من انتقاد می‌کنند که باید از داوران انتقاد کنی و باید با نیمکت حریف بحث کنی

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان: خیلی‌ها از من انتقاد می‌کنند که باید از داوران انتقاد کنی و باید با نیمکت حریف بحث کنی



محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت : نیمه اول تا دقیقه ۳۵ بازی خوبی ارائه دادیم و سعی کردیم از عقب بازی سازی کنیم و موقعیت‌های نسبتا خوبی داشتیم که باید بهتر استفاده می‌کردیم.
وی افزود: از دقیقه ۳۵ به بعد تیم فولاد موقعیت‌های بهتری داشت و به گل رسید. ما اوایل نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و دو، سه موقعیت خیلی خوب داشتیم و می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم اما این گونه نشد و گل دوم را دریافت کردیم.
وی اضافه کرد : بعد از دریافت گل دوم از نظر انضباطی به هم ریختیم زیرا چند هفته برده بودیم و تصور چنین باختی را نداشتیم و بعد هم گل سوم را دریافت کردیم. در نیمه دوم نمی‌توانم از بازیکنانم راضی باشم اما در مجموع از آن‌ها تشکر می‌کنم.
وی عنوان کرد: به نظر من بازی از حالت طبیعی خارج شده بود و یک مقدار بیرون از زمین بحث‌ها خیلی بیش از حد بود و فکر می‌کنم این برای فوتبال ما خوب نیست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها از من انتقاد می‌کنند که باید از داوران انتقاد کنی و باید با نیمکت حریف بحث کنی اما وقتی فوتبال دنیا را نگاه می‌کنی، نمی‌بینی که نیمکت‌ها با هم بحث کنند و این چیزها تمام شده‌اند و فکر می کنم این بحث ها در فوتبال ما به اواخر خودش می‌رسد و اگر می‌خواهیم فوتبال ما رشد کند، باید دیدگاه جدیدتر وارد فوتبال شود و نگرش و دیدگاه مربیان و باشگاه‌ها و حتی خبرنگاران و داوران تغییر کند و اگر این کار را نکنیم، همیشه درجا خواهیم زد.