ثبت بیش از یک میلیون و ۹۹۸ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان گلستان

ثبت بیش از یک میلیون و ۹۹۸ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان گلستان

 


گرگان-قهرمان
ثبت بیش از یک میلیون و 998 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه و صدور 16هزار و 590  پروانه کار اجرای ایمن فعالیت، نتیجه رعایت مقررات و دستورالعمل‎های بهداشت ، ایمنی و محیط زیست در سطح شرکت گاز استان گلستان در سال 1400  بود.
رئیس امور HSE شرکت گاز با بیان خبر فوق در این خصوص  گفت: بر اساس اطلاعات اخذ شده از سامانه صدور پرمیت / پروانه کار در سال 1400 ، با حمایت مجموعه مدیریت شرکت و تدابیر اندیشیده شده برای انجام ایمن فعالیت‎ها ، بیش از یک میلیون و 998 هزار نفرساعت کار بدون حادثه انجام شد.
مهدی ضمیری افزود: شرکت گازاستان گلستان در راستای حفظ سلامت کارکنان و پیمانکاران به عنوان اصلی‎ترین سرمایه‎های شرکت و نیز حفظ سرمایه‎های فیزیکی، در سال 1400 با اجرای الزامات HSE ، برگزاری مستمر دوره های آموزشی، اجرای بازرسی‎ها، مانورها و ... توانسته است براساس اطلاعات اخذ شده از سامانه مذکور تعداد  16هزار و 590  پروانه کار شامل 7 هزار و 633 پرمیت گرم و 8 هزار و 957 پرمیت سرد مختلف با 110 هزار و 364 ساعت کار و 441 هزار و 456 نفر- ساعت در بخش پیمانکاران اجرایی، یک میلیون و 557 هزار نفر- ساعت کار بدون حادثه در بخش کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری را به ثبت برساند.
رئیس امور بهداشت ایمنی ، محیط زیست و پدافند و مدیریت بحران گاز گلستان اظهارداشت: این شرکت همواره تلاش کرده تا با افزایش سطح دانش وآگاهی کارکنان با انجام دوره های آموزشی مختلف جهت ارتقای سطح دانش کارکنان در خصوص موضوعات HSE ، فعالیت‎های شرکت به صورت کاملا ایمن انجام و از وقوع حوادث حین کار جلوگیری به عمل آید.
وی در ادامه افزود: دراین خصوص ازابتدای سال جاری 6540 نفرساعت برای پرسنل شرکت دوره های آموزشی مختلف نظیرایمنی و آتش نشانی و سمینارهای عبرت آموزی از حوادث و بازآموزی پروانه های انجام کار و ... به صورت مستمر برگزار شده است.
ضمیری با بیان اینکه در راستای دستیابی به ارائه خدمات مستمر حداکثری به مشترکین گاز طبیعی در استان و ادامه اجرای طرح‎های توسعه ای در شرایط ویژه شیوع ویروس كرونا، این شرکت با اتخاذ تدابیر مناسب و رعایت دستورالعمل‎ها و پروتکل‎های بهداشتی ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و دانشگاه علوم پزشکی استان و با همکاری تمامی پرسنل، توانست خدمات رسانی به مشترکین را استمرار و طرح‎های توسعه ای را نیز در حد قابل قبولی به پیش ببرد.