جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد



ساوجبلاغ - محمدرنجبرکهن
جلسه ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان، دکتر آسوبار شهردار ، اعضای شورای اسلامی،مسئولین شهری و شهرستانی در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید مهستان، در این جلسه که به میزبانی شهرداری شهر جدید مهستان برگزار شد، فرماندار شهرستان به بررسی برنامه ها و فعالیت دستگاه‌های اجرایی شهری و شهرستانی پرداخت.
شهردارمهستان(شهرجدیدهشتگرد) پس از بازدید پروژه مختلف در این شهر ضمن تقدیر از مردم این شهر برای تحمل مشکلات و سختی ها،
نوید افق روشن را به شهروندان شهر مهستان داد و گفت : با برنامه ریزی در فرصتی مناسب و کوتاه مدت،در میان مدت نتیجه ملموس و محسوس حاصل خواهد شد
وی اظهار داشت: دولت سیزدهم به دنبال عدالت محوری است و بایستی سرانه ها به صورت عادلانه توزیع شود چرا که این دولت خمودگی در رکود را نمی‎پذیرد.
دکتر آسوبار در این جلسه به مهمترین چالش‎های شهر اشاره کرد و گفت: یکی از چالش‎های شهر جدید مهستان سرانه درمانی می‎باشد که از شرکت عمران خواست درمانگاهی که در فاز ۷ احداث کرده به شهرداری واگذار کند تا با تعرفه نیمه دولتی اقدام به خدمات رسانی به مردم کند.
موحدی پور رئیس شورا شهر نیزدر این جلسه به پروژه نیمه کاره ریحانه موصوف به ساختمان های ناجا در ابتدای شهر اشاره کرد و ادامه داد:مشکل رهاسازی فاضلاب پروژه مسکن مهر کلبه سازان و روشنایی بلوار فشند اشاره کرد و خواستار پیگیری و حل مشکلات موجود شد.موحدی پور در پایان خواستار تعیین تکلیف بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شهر جدید مهستان که بیش از دو دهه از آغاز عملیات ساخت آن گذشته، شد.