کمتر تیمی در دنیا است که پنج سال متوالی قهرمان شود

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس :

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به روند مذاکره با مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند، به خبر توافق با مدافع سپاهان و احتمال تغییر دستیاران گل‌محمدی هم واکنش نشان داد.

کمتر تیمی در دنیا است که پنج سال متوالی قهرمان شود

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به روند مذاکره با مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند، به خبر توافق با مدافع سپاهان و احتمال تغییر دستیاران گل‌محمدی هم واکنش نشان داد.
رضا درویش در خصوص خبر جذب دانیال اسماعیلی فر مدافع تیم سپاهان برای فصل بعد، گفت : خبر جذب دانیال اسماعیلی فر مدافع تیم سپاهان برای فصل بعد شایعه است. با صحبتی که با گل محمدی (سرمربی پرسپولیس) داشتیم قرار شد این بازی آخر هم تمام بشود و سپس درباره جذب بازیکنان جدید صحبت کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس درباره خبر توافق با
مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند یادآور شد: با بیرانوند و پورعلی گنجی صحبت کرده‌ایم. اجازه یدهید بازی پنجشنبه با فجر سپاسی شیراز انجام بشود تا قرارداد را نهایی کنیم.
درویش در خصوص عدم تمایل میلاد سرلک برای تمدید قرارداد، گفت: قرار بر این بود سرلک به باشگاه بیاید که نیامد. اگر با ما جلسه نداشته باشد ،
شک نکنید دنبال جایگزین می‌رویم.
وی همچنین درباره احتمال تغییر دستیاران
یحیی گل محمدی برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: به ما چیزی اعلام نکرده‌اند. قرار است آقای گل محمدی بعد از بازی پنجشنبه به جلسه بیاید ولی چیزی
در خصوص تغییر دستیارانش نگفته است.
مدیرعامل پرسپولیس درباره استفاده این باشگاه از پول بورس گفت: باید از این پول مقداری از تعهدات قبل را بدهیم و هم جایی سرمایه گذاری کنیم تا سال‌ها از آن بهره ببریم. اگر بنا است همه این پول را بابت بدهی بدهیم، سال بعد هم همین می‌شود. وزیر اقتصاد و ورزش کارگروهی گذاشته‌اند که منابع مالی کجا هزینه بشود.
درویش در رابطه با تغییر احتمالی کارگزار پرسپولیس یادآور شد: تا پایان فصل با کارگزار فعلی هستیم.
مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت کریم باقری و خانبان و انتخاب بین تیم ملی و پرسپولیس گفت : فدراسیون فوتبال می‌گفت اینها باید از یک جا حقوق بگیرند. این مربیان می‌توانند در دو تیم باشند ولی باید از یک تیم حقوق بگیرند.
درویش در پایان درباره بحث خداحافظی سیدجلال حسینی از پرسپولیس هم گفت: اینها در حیطه مدیر فنی تیم است. سیدجلال بزرگ و پیشکسوت تیم است و اگر هم بازی نکند، حتماً از توانایی او بهره می بریم.
وی همچنین تاکید کرد که ماجرای کنار گذاشتن مهدی مهدوی کیا از پرسپولیس در چند سال گذشته برای سیدجلال حسینی تکرار نخواهد شد.
درویش درباره اینکه «آیا رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شده است؟» گفت: رامین هنوز به کمیته انضباطی دعوت نشده است. شنیده‌ام گفته است برای پرسپولیس رایگان بازی کرده است. مسئول بخش مالی باشگاه می‌گوید پس پولی که برای آمدنش طی سه چهار ماه دادند کجا رفته است؟
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود این پول بابت دو ماه ما به التفاوت است، تاکید کرد: فرقی نمی‌کند. بالاخره او پول گرفته است.
مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا صحت دارد قرارداد رضاییان برای یک فصل و نیم ۶ میلیارد تومان است؟ گفت: فکر می‌کنم بیشتر است!
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس فصل بعد تیم خود را برای قهرمانی می‌بندد؟ گفت: کادر فنی تصمیم می‌گیرد که چه تیمی ببندد. جایگاه پرسپولیس آنقدر بالا است که وقتی بعد از چند سال قهرمان نمی‌شود، نایب قهرمانی اش بحث روز می‌شود. این نشان می‌دهد جایگاهی به جز قهرمانی برایش متصور نیستند. کمتر تیمی در دنیا است که پنج سال متوالی قهرمان بشود و دغدغه هوادارانش این باشد که نایب قهرمان شده است. شاید یک مقدار انگیزه‌ها هم کم شده بود چون لیگ قهرمانان آسیا
هم نبود.درویش در خصوص اینکه آیا پرسپولیس با این نایب قهرمانی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آورد؟ گفت: امسال که لیگ قهرمانان نداریم. تیم‌هایی که امسال قهرمان یا نایب قهرمان بشوند سهمیه ندارند. قانون این را می‌گوید ولی بازهم به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.