مقابل اسکوچیچ راه‌های سختی گذاشتند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران: مقابل اسکوچیچ راه‌های سختی گذاشتند



علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی تدارکاتی با اروگوئه گفت: من از شما می‌شنوم که بازی با اروگوئه قطعی شده است و اطلاعی در این خصوص ندارم.
وی درباره قرارداد با پرسپولیس گفت: صحبت های مقدماتی انجام شده ولی هنوز قراردادی با این تیم نبستم و همه چیز به بعد از بازی روز پنجشنبه پرسپولیس با فجر سپاسی موکول شده است .
ملی‌پوش فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و انشاالله اتفاقات خوبی رخ دهد. ما بازیکنان اطلاعی از بازی با اروگوئه نداریم و اگر شما(خطاب به خبرنگاران) اطلاعی دارید بروید و بازی کنید.
وی افزود: قرار بود ۴ بازی تدارکاتی داشته باشیم و این ۴ بازی به یک بازی تدارکاتی رسید. البته فدراسیون تمام تلاشش را کرد که بهترین بازی‌ها را برای ما تدارک ببیند. ضمن اینکه مشکل بازی تدارکاتی از سال‌ها قبل وجود داشته و ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم.
وی اضافه کرد: این فیفادی آخرین فیفادی قبل از جام جهانی است و پس از آن تا دو هفته قبل از جام جهانی نمی‌توانیم به تیم ملی بیاییم. کار واقعا سخت است و فعلا هیچ بازی تدارکاتی نداریم. ۱۴ روز فیفادی آغاز شده است. اگر قرار است برای تمرین به قطر برویم بهتر است همین تمرین را در تهران داشته باشیم و بازی درون تیمی انجام دهیم؛ اما شخصیت تیمی اینگونه نبوده است.
وی ادامه داد: احساس می‌کنم پس از پایان مجمع ۱۰ بازی تدارکاتی تیم ملی مشخص شود. نه تنها ۴ بازی که ۱۰ بازی تدارکاتی هم مهیا خواهد شد.
وی درباره سکوت اسکوچیچ و اینکه به نظر می‌رسد او نگران نیست، عنوان کرد: مقابل اسکوچیچ راه‌های سختی گذاشتند؛ ولی او ادامه می‌دهد و سکوت می‌کند. اسکوچیچ به ما گفت که چند بازی تدارکاتی خواسته؛ اما هیچ کدام قطعی نشد. کاری از دست اسکوچیچ برنمی‌آید. مربی که موفق بوده و همه بازی هایش را پیروز شده از حرف زدن نمی‌ترسد. او برنامه‌هایش را داده؛ اما این برنامه‌ها اجرا نشده است.