فرماندار کهگیلویه: شهرستان کهگیلویه وارد بحران آبی شده است

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: شهرستان کهگیلویه از تنش آبی عبور کرده و وارد بحران آبی شده است.

فرماندار کهگیلویه: شهرستان کهگیلویه وارد بحران آبی شده است

 


فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: شهرستان کهگیلویه از تنش آبی عبور کرده و وارد بحران آبی شده است.
به گزارش مهر، سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان، افزود: کهگیلویه از تنش آبی گذشته و دچار بحران شده که نیازمند توجه ویژه به حوزه آب آشامیدنی و فعال نمودن پروژه‌های راکد و نیمه فعال در شهرستان هستیم.
وی با اشاره به نامناسب بودن ورودی‌های شهر دهدشت گفت: ورودی‌های نامناسب تأثیر منفی بر روی یک شهر برای مهمانان دارد و نیازمند توجه ویژه است.
موسوی افزود: برای ورودی سوق ۲۹ میلیارد اعتبار گذاشته شد و در حال کار است، اما انتظار داریم فعال‌تر شود.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ورودی از سمت بهبهان نیاز به روشنایی و جدا کننده دارد که باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام کند.
موسوی با اشاره به حادثه خیز بودن ورودی دهدشت از سمت چرام، گفت: ورودی چرام رفع معارض شده، ولی شهرداری باید ابتدای ورودی میدان را زیرسازی کند و ادامه نیز باید روشنایی و جدا کننده نصب شود.
موسوی تصریح کرد: همچنین
۱۲ سال است که پروژه‌های ورودی‌های شهر دهدشت فعال هستند، اما تمام نمی‌شوند.
فرماندار کهگیلویه افزود: در حوزه راه و پروژه‌های راهسازی فعالیت بی سابقه و چشمگیری داریم و بسیاری از پروژه‌ها فعال شده اند، اما انتظار می‌رود شارژ مالی شوند.
موسوی با اشاره به بافت تاریخی دهدشت، خاطرنشان کرد:۱۰ میلیارد تومان به بافت تاریخی دهدشت تخصیص داده شد که باید میراث فرهنگی در این زمینه فعال شود.
فرماندار کهگیلویه گفت: تمام نقاط کهگیلویه آنتن دهی ضعیف است و مردم با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه هستند و هر جا می‌رویم آنتن دهی و اینترنت ضعیف است و نیاز است دستگاه‌های متولی پای کار بیایند.