اعلام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در تهران

از سوی رییس پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد؛

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه سی‌وسومین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تهران را تشریح کرد.

 



رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه سی‌وسومین مراسم ارتحال حضرت  امام خمینی (ره) در تهران را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی در نشست خبری که برگزار شد، با اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت:‌ پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت پوشش ترافیکی کلیه مسیرهای حرکت کاروان‌ها و محورهای منتهی به حرم مطهر و همچنین تسهیل و تامین ایمنی در عبور و مرور و جلوگیری از انسداد معابر در مسیر تردد کاروان‌های زائران را برعهده دارد. این ماموریت در چندین فاز عملیاتی و اجرایی پیش‌بینی شده و از چندین ساعت قبل از آغاز رسمی مراسم در ۱۴ خرداد ماه به طور کامل اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه اجرای این تهمیدات تا پایان مراسم و تخلیه کامل جمعیت و زائران ادامه خواهد داشت، گفت:‌ پلیس راهور در طول زمان برگزاری مراسم و در هنگام ورود و خروج با استفاده از حداکثر توان عملیاتی خود در تمامی معابر، خیابان‌ها و تقاطع‌های همجوار با حرم مطهر
امام خمینی(ره) مستقر خواهد شد.
وی با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح روز شنبه چهاردهم خردادماه تا پایان مراسم تردد کلیه وسایل نقلیه از شمال به جنوب مسیر شهید هاشمی از
پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع است، گفت:‌تردد در مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب  آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی جنوب نیز ممنوع است. در این مدت به جز کاروان‌های مربوطه دیگر خوردروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.