خودم اصلی ترین منتقد خودم هستم

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران:

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران: خودم اصلی ترین منتقد خودم هستم



 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال به کشور گفت: برای برگزاری اردوی قطر مشکلات زیادی وجود داشت. سعی کردیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم در قطر اردو بزنیم اما مشکلاتی داشتیم که کار را برایمان سخت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با الجزایر گفت: یک مسابقه دوستانه بود. بهانه‌ای نیست، اما مشکلاتی که در این اردو داشتیم کار را برای ما خیلی سخت کرد. البته که من هم از عملکرد بازیکنان در این بازی راضی نیستم.
اسکوچیچ درباره انتقاد از او تاکید کرد: باید بگویم من خودم اولین منتقد خودم هستم. در این بازی ۵ بازیکن خود که دو نفر از آنها مدافع آخر بودند را در اختیار نداشتیم، اما می‌دانید که بازی‌های دوستانه است و فکر می‌کنم اینقدر انتقاد منصفانه نیست. نباید فراموش کنیم که ما سریع‌ترین صعود به جام‌جهانی را در تاریخ آسیا داشتیم.
او بار دیگر درباره دلایل لغو بازی با اروگوئه گفت: برایم منطقی نبود
 ۲۲ ساعت سفر کنیم تا یک بازی انجام دهیم. در این شرایط چند روز را فقط در سفر از دست می‌دادیم. در برنامه‌ای که به فدراسیون داده بودم بهترین بازی‌ها با سرسخت‌ترین حریفان بود که ترجیحاً تشابهی با حریفان ما در جام‌جهانی داشته باشند. اگر اردوی کانادا هم برگزار می‌شد برایم راضی کننده بود، چون دو بازی انجام می‌دادیم و قرار بود بازی سوم را هم برگزار کنیم. اگر قرار بود در کانادا هم یک بازی داشته باشیم، با آن هم مخالف می‌شدم. موضوع به همین سادگی است.