بازدید شهردار شهریار از پروژه های عمرانی سطح شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ شهردار شهریار به همراه معاون فنی عمرانی ، معاونت حمل و نقل و ترافیک ، رئيس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و دیگر مدیران شهری از پروژه های سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی قرار گرفتند.

بازدید شهردار شهریار از پروژه های عمرانی سطح شهر

شهریار-برزگر
به گزارش مدیریت ارتباطات و  امور بین الملل شهرداری شهریار؛ شهردار شهریار به همراه معاون فنی عمرانی ،  معاونت حمل و نقل و ترافیک ، رئيس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و دیگر مدیران شهری از پروژه های سطح شهر بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی قرار گرفتند.
محمدصادق کولی وند در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را جهت بسیج تمامی امکانات و پرسنل حوزه فنی و عمرانی با هدف تسریع در پیشرفت پروژه ها صادر کرد و افزود: با توکل به خدا و با هماهنگی و همکاری عوامل شهرداری با تمام توان، فعالیت‎های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد ، مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می‏اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
وی افزود:مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل طرح‏های عمرانی و اجرایی میسر خواهد
شد.
ایشان تأکید کردند:در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حائز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
کولی وند در پایان تشریح کرد:نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده
 است.