بازتاب عملکرد خدمت رسانی نواحی موجب سربلندی مجموعه شرکت گاز استان مرکزی است

معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی:

معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی: بازتاب عملکرد خدمت رسانی نواحی موجب سربلندی مجموعه شرکت گاز استان مرکزی است

 


اراك-خبرنگار آفرينش
حمید رمضانی معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی گفت:تلاش همه پرسنل این شرکت موجب تعالی و پیشرفت این مجموعه شده، بنابراین بازتاب عملکرد خدمت رسانی نواحی موجب سربلندی مجموعه شرکت شده است.
رمضانی از جمله اهداف مهم این شرکت را جلب رضایتمندی مشترکین گرامی برشمرد و گفت:این شرکت همه ساله با انجام نظرسنجی از مشترکین محترم نسبت به دریافت نظرات و پیشنهادات ایشان اقدام نموده و جهت رفع نواقص موجود اقدامات بهبود انجام می پذیرد.
براساس همین گزارش، وی عملکرد این ناحیه را بیان نمود:درسال 1400به میزان 16 هزار و311متر  شبکه گذاری در سطح شهرستان ساوه انجام شده و940 انشعاب علمک و ایستگاه جدید نصب شده و تعداد دو هزار و767 مشترک جدید به مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی اضافه شده و همچنین 40 واحد تولیدی جدید درسطح شهرستان ساوه از نعمت گاز طبیعی برخوردارشده است.
معاون بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد:باتوجه به بحث نگهداشت و بازرسی و ایمن سازی تاسیسات چهار هزار و
 800 مورد گریسکاری و سرکشی و کنترل شیرهای شبکه انجام شده، تعداد سه هزار و 973مورد انشعابات شبکه بهسازی و ایمن سازی گردیده و سه هزار و400مورد حفاظت الکتریکی از تاسیسات سرکشی و کنترل وضعیت گردیده است.
رمضانی درآخر افزود:این شرکت در جهت کسب رضایتمندی مشترکین خود اقدام می‏نماید و درسال1400 تعداد 58 هزار و 657مورد امدادرسانی به صورت‏های عادی، فوری و خیلی فوری امدادرسانی شده است.