مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس پیشرو در ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان

مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس پیشرو در ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان



شهرستان قدس- مژگان علیقارداشی
جمال عزیزی معاون خدمات شهری شهرداری قدس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی حوزه خدمات شهری در حفظ و نگهداری شهر و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از اجرای بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی و اجرای بیش از ۱۰ هزار متر بتن‌ریزی و اصلاح نوار حفاری‌ها، و ۱۱۰۰ متر جدولگذاری، بتن‌ریزی و اصلاح کفپوش معابر و انجام اقداماتی از قبیل اصلاح  نشست معابر، نصب دریچه‌ها، مخلوط‌ریزی، دیوارکشی، ترمیم و لوله‌گذاری‌های جزئی و... در سطح شهر در سه‌ماهه نخست سال جاری توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس (۱۳۷) خبر داد.
عزیزی گفت: مرکز فوریت‌های شهری شهرداری به صورت شبانه‌روزی به شهروندان خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و به عنوان واحدی پیشرو در خدمات‌رسانی و اجرای اقدامات حیاتی در سطح شهر محسوب می‌شود. هرچند ممکن است این اقدامات در نگاه اول جزئی به نظر آید، اما از حیث تسریع در رفع نواقص و اشکالات عدیده معابر حائز اهمیت فراوانی است.
وی افزود: با توجه به اینکه به لحاظ ساختار سازمانی، انجام امور از طریق معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری روند اداری طولانی‌تری را تا مرحله اجرا طی می‌کند، این واحد طی تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ برای رفع نواقص مختلف در معابر سطح شهر، سریعا نسبت به اصلاح و ساماندهی این نواقص در طول شبانه روز اقدام می‌کند.
معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۲۰۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی در سه ماهه نخست امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری خبر داد و عنوان کرد: از جمله اقدامات اجرایی این واحد می‌توان به اصلاح و رفع نشست معابر، مرمت و اصلاح سنگفرش پیاده‌روها و جداول شکسته، نصب دریچه‌ها، اصلاح و ساماندهی پل‌های فلزی، دیوارکشی، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها و لکه‌گیری‌های سطحی، تخریب و بازسازی نهرهای آب و... اشاره کرد که بیش از ۱۰ هزار متر بتن‌ریزی و اصلاح نوار حفاری‌ها و ۱۰۰۰ متر نیز جدولگذاری، بتن‌ریزی و کفپوش معابر اجرایی شده است.
عزیزی در پایان با تاکید بر لزوم تسریع اقدامات اجرایی مربوط به مرکز فوریت‌های شهری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر و رفع آن با واحد فوریت‌های خدمات شهری از طریق سامانه ۱۳۷ اقدام کنند.