تقویت قوه قضاییه منجر به تحقق بهتر عدالت و گسترش آن می شود

محسنی اژه ای در همایش سراسری دستگاه قضا:

محسنی اژه ای در همایش سراسری دستگاه قضا: تقویت قوه قضاییه منجر به تحقق بهتر عدالت و گسترش آن می شود

 


رئیس قوه قضاییه گفت: اگر قوه قضائیه از لحاظ عِده و عُده تقویت شود به نفع دولت و مجلس هم هست. اگر قوه قضائیه تقویت شود در جهت تحقق عدالت و گسترش عدالت موفق تر خواهد بود.
‌به گزارش مهر حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در همایش گرامیداشت روز قوه قضائیه گفت: خداوند در این عصر انقلاب را به پیروزی رساند در حالیکه جهان به دو نیروی شرق و غرب تقسیم شده بود و کسی فکر نمی‌کرد یک نهضت دینی بدون اتکا به نیروی شرق و غرب محقق شود اما خداوند عنایت کرد و به دست بنده صالح و امت دین باور، انقلاب عظیمی را علیرغم میل مستکبران به پیروزی رساند.
رئیس قوه قضائیه به تأثیرات مثبت ارائه خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: اکسیر و چیزی که توطئه‌های دشمن به خصوص توطئه‌های اخیر را خنثی می‌کند، توجه به گسترش عدالت به خصوص عدالت اجتماعی و مقابله با فساد است.
وی ادامه داد: اگر مردم بدانند، مسئولان چقدر تلاش می‌کنند، پشت آنها و نظام هستند. در قوه قضائیه به عنوان یک طلبه کوچک عرض می‌کنم با تمام توان به کمک قوه مجریه به ریاست یک شخصیت انقلابی و دلسوز آمده و در خدمت هستیم.
محسنی اژه ای افزود: اگر دولت در برنامه‌هایش موفق باشد، قوه قضائیه و مجلس هم موفق هستند. امروز بار سنگینی بر دوش و عهده دولت است و همه باید تلاش کنیم این بار سنگین را با هم برداریم.
محسنی اژه ای به موضوع تقویت قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: اگر قوه قضائیه از لحاظ عِده و عُده و مسائل مختلف نیروی انسانی و اداری تقویت شود به نفع دولت و مجلس هم هست. اگر قوه قضائیه تقویت شود در جهت تحقق عدالت و گسترش عدالت موفق تر خواهد بود. اگر قوه قضائیه تقویت شود، می‌تواند نظارت بر حسن اجرای قوانین را بهتر انجام دهد.