بازیکنان زیادی در پرسپولیس به حق خود نمی‌رسند

احمد نوراللهی عضو تیم الاهلی امارات:

احمد نوراللهی عضو تیم الاهلی امارات: بازیکنان زیادی در پرسپولیس به حق خود نمی‌رسند



احمد نوراللهی عضو تیم الاهلی امارات و ملی پوش فوتبال کشورمان درباره شرایط خود در تیم الاهلی امارات، گفت: به دلیل آنکه امارات هوای بدی داشت نتوانستم به خوبی خودم را با تیم وفق دهم و شرایطم در سه بازی اول بد بود اما بتدریج شرایط بهتر شد و توانستم در ۲۲ دیدار از لیگ بازی کنم اما در آسیا چون ۱۲ بازیکن خارجی داشتیم، فرصت کمتری برای بازی به من داده شد.
وی افزود: یک سری بی معرفتی هایی در پرسپولیس انجام می دادند اما هشت سالی که در پرسپولیس بودم از اتفاقات موجود چشم پوشی
می کردم. با اینکه می دانستیم کسانی که بیشتر زحمت می کشیدند و حق آنها بیشتر بوده به آنها رسیدگی نمی شد. بازیکنان زیادی هستند که به حق خود در این تیم نمی رسند. خوشحالم که خاطره خوبی را در ذهن هواداران ایجاد کردم و آنها تا آخر عمر در قلبم هستند.
بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: تیم هایی بودند که بسیار خرج کردند تا در جام جهانی باشند اما تیم ملی ایران به این جام رسیده ولی با این امکانات دوباره شرایط سخت تر می شود. لژیونرها و بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی داریم. کادر فنی در شرایط بغرنجی تیم را تحویل گرفت و صد درصد از کادر راضی هستیم. برخی می گویند با عراق و بحرین بازی کردید و شکست داشتید  اما شرایط آب و هوایی و استرس بردن سخت
بود.
وی ادامه داد: امیدوارم با این امکانات کم و سخت نتیجه ای در
جام جهانی کسب کنیم. هیچ امکاناتی در اختیار تیم ملی نگذاشتند و شرایط خوبی برای ما مهیا نکردند اما امیدوارم توپ در جام جهانی به نفع ما بچرخد.