بازدید مدیرعامل گاز گلستان از شرایط احداث ایستگاه ترکیبی روستای افرا تخته

با هدف پایداری و تقویت جریان گاز اجرا شد؛

بازدید مدیرعامل گاز گلستان از شرایط احداث ایستگاه ترکیبی روستای افرا تخته



گرگان-قهرمان
علی طالبی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان به همراه محمد رضا قنبریان مدیر امورمهندسی و اجرای طرح‎ها و صالح روشنی رئیس خدمات فنی و مهندسی به منظور بررسی زمین خریداری شده و جانمایی محل احداث ساختمان و نصب ایستگاه  ترکیبی TBS- CPS گاز روستای افراتخته علی آباد کتول از این منطقه بازدید کردند.
دراین بازدید پس از بررسی شرایط منطقه، وضعیت زمین خریداری شده و جانمایی محل احداث ساختمان، محوطه سازی و نصب ایستگاه تقلیل فشارگاز و حفاظت از زنگ، رهنمودهای لازم ارائه شده و مقرر نمود هرچه سریعتر نسبت به عملیات اجرایی آن اقدام شود.
 در همین راستا صالح روشنی رئیس خدمات فنی و مهندسی گاز گلستان به تشریح جزئیات انجام این پروژه پرداخت و گفت: با همکاری دهیاری روستای افراتخته و همراهی امور حقوقی شرکت زمین احداث ایستگاه ترکیبی روستا با مساحتی حدود 200 متر مربع تحصیل شد و طی بازدید از منطقه با حضور مدیرعامل شرکت در خصوص خاک‎برداری، جانمایی و تعیین نوع آرایش، چیدمان و طراحی ایستگاه با توجه به کوهستانی و شیبدار بودن قطعه مورد نظر تصمیم گیری شد.
وی با بیان اینکه اهالی روستای افراتخته علی آبادکتول ازنعمت گاز بهره مند می باشند افزود: در همین راستا به منظور پایداری و تقویت جریان گاز روستای مذکور، پس از بررسی‎های انجام شده برنامه احداث ساختمان و نصب ایستگاه ترکیبی در دستورکار این شرکت قرار گرفت و در شرف طراحی و مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.
روشنی اظهارداشت: ظرفیت ایستگاه مذکور 1000 متر مکعب می‎باشد و به محض انتخاب پیمانکار ، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و ان‎شاءالله با فراهم بودن شرایط، احداث و نصب ایستگاه برابر برنامه تعیین شده به اتمام خواهد رسید.