فعالیت‎ها و اقدامات عمرانی منطقه با استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی و از طریق درون سپاری در حال اجراست

مسئول دفتر فنی شهرداری بافت کهن:

مسئول دفتر فنی شهرداری بافت کهن: فعالیت‎ها و اقدامات عمرانی منطقه با استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی و از طریق درون سپاری در حال اجراست



ساری-ستایش خسروی
مسئول دفتر فنی شهرداری بافت کهن با ارائه گزارشی، عملکرد
خرداد ماه این واحد را تشریح کرد.
حسینی مسئول دفتر فنی این شهرداری با اشاره به اینکه فعالیت‏های اجرایی و عمرانی منطقه با استفاده از تجهیزات و امکانات داخلی در حال اجراست گفت:بازپیرایی پیاده‏رو بازارهای نرگسیه و چهارسوق به طول
 ۲۴۰ مترمربع با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری و نظارت مستقیم دفتر فنی منطقه در حال انجام است.
وی با بیان اینکه ترمیم ،لکه گیری و روکش با رویه آسفالت معابر سطح منطقه مطابق اولویت و زمانبندی تهیه شده، در برنامه اجرایی این دفتر فنی قرار دارد افزود: اجرای عملیات پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان ۱۸ دی به مساحت ۶۵۰ مترمربع اجرا شد.
مسئول دفتر فنی شهرداری بافت کهن ادامه داد:اجرای بیاده راه با سنگ کیوبیک به مساحت ۲۰۰ مترمربع در بازار طلافروشان از دیگر اقدامات عمرانی واحد دفتر فنی منطقه بود.
وی تصریح کرد:اجرای تاسیسات، حفر و بتن ریزی فونداسیون پایه تیرهای روشنایی به تعداد ۵۲ عدد واقع در خیابان ۱۸ دی در راستای ایجاد خیابان ایده آل صورت گرفت.
این مسئول در ادامه اظهار داشت:دال‏های فلزی فرسوده به طول
 ۱۰۰ متر ترمیم و اصلاح و دال‏های فلزی جدید در مبادی و ورودی کوچه‎ها به طول ۲۰ متر نصب شد.
حسینی در پایان با بیان اینکه تمامی تماس‏های دریافتی شهروندان در حوزه فنی و عمرانی به سامانه ۱۳۷ توسط کارشناسان مربوطه رصد و پیگیری می‏شود ، عنوان کرد: در ماه گذشته رسیدگی و رفع موانع و معضلات شهروندان ثبت شده در سامانه ۱۳۷ به تعداد ۲۰ مورد بود که توسط همکاران ما پیگیری و رفع شد.