آیا استقلال قید کاوه رضایی را زده است ؟

آیا استقلال قید کاوه رضایی را زده است ؟

 


داستان توافق استقلال با «کاوه رضایی» به یکی از طولانی‌ترین پروسه‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده و اخبار متفاوتی از حضور بازیکن اسبق تیم شارلوا در جمع آبی‌پوشان در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود. رضایی که یک فصل سابقه حضور در استقلال تهران را دارد اکنون با مشکل جدی برای امضای قرارداد مواجه شده که ممکن است این بازیکن را از جمع آبی‌پوشان دور کند.
در نخستین روزهای تیرماه کاوه رضایی با انتشار پیامی در فضای مجازی کلید واژه دروغ نگوییم را هشتگ کرد، هشتگی که برخی آن را کنایه به مسئولان استقلال دانستند زیرا باشگاه  پیش از آن اعلام کرده بود که رضایی را به خاطر مصدومیت از لیست خرید کنار گذاشتند.
رضایی با انتشار این کلید واژه عملا خود را وارد لیست خرید باشگاه استقلال کرد تا بعد از پشت سرگذاشتن فصل کابوس‌وار در فوتبال اروپا به دنبال حضور در تیم ملی فوتبال ایران باشد. هر چند مسوولان نقل و انتقالات باشگاه با او وارد مذاکره شدند اما امضای نهایی قرارداد منوط به قبولی رضایی در تست پزشکی بود، تستی که بعد از نزدیک به ۲ هفته از توافق اولیه هنوز انجام نشده است.
بنا به اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نهایی نقل و انتقالات فوتبال کشور روز ۳۰ مرداد خواهد بود. رضایی در صورتی که امضای قرارداد خود را به روز پایانی موکول کند می‌تواند با فشار هواداران و چشم پوشی مسوولان استقلال از برخی مشکلات قرارداد میلیاردی خود را با باشگاه به امضا برساند.
ریسک امضای قرارداد با مهاجمی که در فصل گذشته مصدوم بوده زمانی بیشتر خواهد شد که گزارش‌ها از تمرینات سنگین ریکاردو ساپینتو خبر می‌دهد و سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال نخستین قربانی این تمرینات شد. وی با مصدومیت در تمرینات استقلال نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.