دولت در امر به معروف و نهی از منکرات اقتصادی مصمم است

رئیس‌جمهور در دیدار اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر؛

رئیس‌جمهور گفت: دولت مصمم به امر به معروف و نهی از منکرات بویژه در مسائل اقتصادی و اجتماعی است و در این زمینه وظیفه دولت از همه نهادها بیشتر است.

دولت در امر به معروف و نهی از منکرات اقتصادی مصمم است


 


 رئیس‌جمهور گفت: دولت مصمم به امر به معروف و نهی از منکرات بویژه در مسائل اقتصادی و اجتماعی است و در این زمینه وظیفه دولت از همه نهادها بیشتر است.
به گزارش  ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی » در دیدار اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بر لزوم بی‌توجهی به فضاسازی‌های باطل در مسیر امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود برخی افراد تحت تأثیر جوسازی‌ها، از وظایف قطعی و قانونی خود سر باز می‌زنند که این امری خطرناک است چرا که دشمن از همین اهرم استفاده کرده و برای عقیم ماندن بسیاری از مسائل مهم کشور، با ایجاد جوسازی برخی مدیران را منفعل می‌کند.
آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت کار تبیینی و تنویر افکار عمومی در زمینه معروف‌ها و منکرات تأکید کرد و از صاحبان نفوذ کلام خواست تا برای مردم تمایز میان حق شخصی با حقوق جامعه را به روشنی تبیین کنند.
رئیس جمهور گفت: اگر امنیت اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی در جامعه نباشد، همه ضرر می‌کنند، باید همه در مسیر تأمین امنیت اقتصادی و اخلاقی باشند تا جامعه از ناهنجاری‌ها دور باشد.
آیت الله رئیسی تصریح کرد که دولت مصمم به امر به معروف و نهی از منکرات بویژه در مسایل اقتصادی و اجتماعی است و در این زمینه وظیفه دولت از همه نهادها بیشتر است و قدردان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستیم که در راستای اجرای این فریضه مهم دینی به دولت کمک می‌کند.
 رئیس جمهور به طور سرزده در منطقه سیل زده فیروزکوه حاضر شد
 رئیس جمهور به صورت سرزده به منظور بررسی شرایط سیل زدگان و امدادرسانی در منطقه سیل زده فیروزکوه حاضر شد.به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ابراهیم رئیسی به طور سر زده در منطقه سیل زده فیروزکوه حاضر شد.بر اساس این گزارش رئیس جمهور برای بررسی شرایط سیل زدگان و نیز امدادرسانی در مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه وارد این شهرستان شد در جمع مردم روستای مزداران حضور یافت.
گفتنی است که محسن منصوری استاندار تهران و برخی مسئولان شهری و استانی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند.