استقلال مقابل ملوان با خلاقیت فردی به گل رسید

صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال:

صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال در مورد پیروزی استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر، گفت : کسب سه امتیاز این بازی اتفاق خیلی خوبی بود. توانستیم خودمان را در جدول نگه داریم و از نظر روحی-روانی هم تیم را حفظ کنیم اما از نظر فنی هنوز کار دارد.وی افزود: استقلال باید در مالکیت توپ و استفاده از آن بهتر عمل کند. در نیمه اول بازی با ملوان باز هم دیدیم که مشکل وجود دارد. دوباره روی برخی نقاط ضعف به همان شکلِ هفته اول، گل خوردیم. در فاز دفاعی، چه دفاع فردی و چه دفاع تیمی باید قوی‌تر عمل کنیم ولی در نیمه دوم به هر حال با ورود بازیکنانی مانند رضاوند و مهدی قائدی روی حرکات و خلاقیت‌های فردی به گل رسیدیم.

استقلال مقابل ملوان با خلاقیت فردی به گل رسید

 

صادق ورمزیار کاپیتان سابق استقلال  در مورد پیروزی استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر، گفت : کسب سه امتیاز این بازی اتفاق خیلی خوبی بود. توانستیم خودمان را در جدول نگه داریم و از نظر روحی-روانی هم تیم را حفظ کنیم اما از نظر فنی هنوز کار دارد.وی افزود: استقلال باید در مالکیت توپ و استفاده از آن بهتر عمل کند. در نیمه اول بازی با ملوان باز هم دیدیم که مشکل وجود دارد. دوباره روی برخی نقاط ضعف به همان شکلِ هفته اول، گل خوردیم. در فاز دفاعی، چه دفاع فردی و چه دفاع تیمی باید قوی‌تر عمل کنیم ولی در نیمه دوم به هر حال با ورود بازیکنانی مانند رضاوند و مهدی قائدی روی حرکات و خلاقیت‌های فردی به گل رسیدیم.
وی  در خصوص عملکرد ساپینتو و روند حرکتی استقلال در بازی‌های پیش رو، عنوان کرد: هنوز زود است در مورد ساپینتو صحبت کنیم. الان در مورد تیمی صحبت می‌‌کنیم که روی خلاقیت فردی توانست نتیجه بگیرد. در کار گروهی و هماهنگی هنوز آنچه که باید را از استقلال ندیده‌ایم ولی امیدواریم که این اتفاقات در تیم بیفتد. لازمه به وجود آمدن این شرایط این است که بازیکنانی به تیم اضافه شوند که بتوانند خلاء‌ها را پر کنند یا در جابه‌جایی‌های درون تیمی بتوانند مشکلات را مرتفع کنند.
مدافع سابق استقلال در مورد ترافیک زیاد بازیکن در خط حمله، اظهار داشت: به هرحال تیم خلاء هایی دارد که هنوز پر نشده است. ان‌شاالله این مشکلات زودتر برطرف شوند. هماهنگ کردن تیم برای ساپینتو کار سختی است اما بازیکنانی حضور دارند که او بتواند فعلا تا نیم‌فصل آن‌ها را جا به جا و در پست‌هایی که لازم است استفاده کند. ساپینتو می‌تواند با نفرات موجود خلاءها را پوشش بدهد و تیم را هماهنگ کند ولی در کل جذب این تعداد بازیکن در خط حمله کار حساب شده‌ای نبود.