استقلال و مس با اندیشه های متفاوت

هفته سوم لیگ برتر؛

رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال میزبان مس کرمان است.

استقلال و مس با اندیشه های متفاوت

 


رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال میزبان مس کرمان است.
استقلال بعد از برد پرگل مقابل ملوان حالا در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تازه وارد مس کرمان است.  مس کرمان هفته گذشته یک برد دور از انتظار مقابل پیکان به دست آورد. حالا مس کرمان به دنبال اثبات شایستگی های خود مقابل قهرمان فصل گذشته است به همین دلیل هم استقلال روز سختی خواهد داشت و به راحتی نمی تواند این تیم سختکوش را شکست بدهد.در 5 تقابل دو تیم در لیگ برتر از سال 91 تا سال 96  دو برد استقلال و یک برد مس کرمان به دست آورده اند و دو مسابقه هم مساوی شده است.
 نفت مسجدسلیمان - پیکان
نفتی ها در لیگ برتر هنوز شکست نخورده اند و با یک برد خانگی و یک مساوی در تهران مقابل هوادار
4 امتیازی هستند و این هفته هم در خانه به دنبال دومین برد خود خواهند بود اما پیکان با یک برد و یک شکست 3 امتیازی است.نفت مسجدسلیمان تاکنون تیم پیکان را در لیگ برتر نبرده است و دو مساوی بهترین نتایج
 نفتی‌ها ها بوده.  در آنسوی میدان
پیکانی ها هنوز در شوک سنگین باخت هفته قبل هستند. حالا باید دید بعد از آن باخت چطور پیکانی‌ها به لیگ برمی‌گردند.
 نساجی - ملوان
 تقابل دو تیم پرهوادار و قدیمی شمال کشور  یکی از جذاب ترین مسابقات هفته خواهد بود، نساجی چند سالی است که در لیگ برتر حضور دارد و فصل گذشته قهرمان جام حذفی هم شد. ملوان بعد از سال ها به سطح اول فوتبال کشور بازگشته و در جام حذفی هم سابقه قهرمانی دارد. در تاریخ نبردهای دو تیم از سال 1395 تا امروز،  ملوان 3 برد و نساجی دو برد ثبت شده جالب است که دیدارهای این دو تیم هیچ وقت مساوی نشده اند.
 ذوب آهن - مس رفسنجان
 دو تیم صنعتی فوتبال هنوز در لیگ برتر بیست و دوم بردی به دست نیاورده اند. ذوبی ها هفته گذشته در ثانیه های پایانی برد را با مساوی مقابل تراکتور عوض کردند و مس رفسنجان هم در دربی کرمان به تساوی رضایت داد در حالیکه امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر اعتراف کرد که حق تیمش یک امتیاز هم نبود و مس باید برنده می شد. دو تیم در لیگ برتر 4 بار باهم روبرو شده اند که حاصل آن سه برد برای مس و یک برد برای شاگردان مهدی تارتار بوده است.  مسابقه دو تیم هیچ وقت با مساوی تمام نشده و  فردا هم  ذوب و مس به دنبال اولین برد فصل خود هستند.