محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : پرسپولیس از این هفته اوج می گیرد

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : پرسپولیس از این هفته اوج می گیرد

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : پرسپولیس از این هفته اوج می گیرد

 

 


محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تساوی خانگی پرسپولیس مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر، گفت : متاسفانه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان  بار فنی بالایی نداشت و گلی رد و بدل نشد تا بیشتر بازی در میانه میدان جریان داشته باشد و دلیل اصلی آن هم شناخت هر ۲ تیم از یکدیگر بود و آنالیز خوبی از هم داشته
 باشند.
وی در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس اظهار داشت: از بازی سعید صادقی خیلی راضی هستم و فکر می‌کنم به مرور زمان عملکردش نیز بهتر خواهد شد. البته این بازیکن هم باید زودتر با فضای پرسپولیس هماهنگ شود تا بتواند مؤثر باشد. او و سروش رفیعی بازیکنان با تکنیک خوبی هستند ولی فقط نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر دارند. دیگر بازیکنان جدید این تیم هم عملکرد خوبی داشتند؛ اعتقاد دارم که در حال حاضر پرسپولیس در تمام نقاط زمین بازیکن خوب دارد و فقط یک مهاجم با قدرت بدنی بالا و گلزن کنار مهدی عبدی نیاز داشتیم که با جذب لوکادیا فکر می‌کنم این مشکل حل خواهد شد.
وی در رابطه با لوکادیا مهاجم هلندی گفت: این بازیکن رزومه خوبی دارد ولی تا وقتی که داخل زمین نرود و بازی نکند معلوم نمی‌شود که چقدر آمادگی دارد؛ امیدوارم که بتواند گل‌های زیادی برای پرسپولیس به ثمر برساند.
وی در مورد بازی هفته سوم پرسپولیس مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار خواهد شد،‌گفت: مطمئنا بازی سختی برای هر ۲ تیم خواهد بود اما موضوعی که وجود دارد این است که رسیدن به دروازه پرسپولیس برای هر تیمی سخت است و به راحتی به دروازه پرسپولیس نمی‌رسند. موضوع دیگر این است که پرسپولیس اگر بتواند به گل برسد، این موضوع فشار زیادی را از روی تیم برخواهد داشت. امیدوارم از این بازی پرسپولیس شرایط بهتری را تجربه کند و بتواند اوج گیری خود را آغاز کند ، هر چند که شرایط در لیگ بگونه‌ای است که بازی راحت وجود ندارد و همه تیم‌ها خوب شده‌اند.