صنعت نفت و ماموریت غیر ممکن مقابل پرسپولیس

هفته چهارم لیگ برتر؛

چهار مسابقه پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و در یکی از مهمترین بازی ها پرسپولیس میزبان صنعت نفت است.

صنعت نفت و ماموریت غیر ممکن مقابل پرسپولیس

 

چهار مسابقه پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و در یکی از مهمترین بازی ها پرسپولیس میزبان صنعت نفت است.
سرخپوشان تهرانی در هفته سوم به اولین برد خود دست یافتند و دقیقا نماینده آبادان نیز در همین هفته نخستین پیروزی را از آن خود کرد. حالا آنها با روحیه‌ای زیاد باید به مصاف یکدیگر بروند. تیم یحیی گل‌محمدی در اندیشه‌ی کسب اولین پیروزی خانگی است و صنعت نفت به دومین برد خارج از خانه فکر می‌کند.
البته که صنعت نفتی ها کار سختی در ورزشگاه آزادی خواهند داشت. سرخپوشان تهرانی تا به حال در تاریخ لیگ برتر مقابل نماینده طلایی‌پوش در تهران نباخته‌اند و به آمار شگفت‌انگیز ۱۰ برد و ۲ تساوی رسیده‌اند. آماری فوق‌العاده که می‌تواند دلگرمی ویژه‌ای برای یحیی و شاگردانش
 باشد.
پرسپولیس در ۶ فصل اخیر موفق شده حریف خود را به صورت متوالی در تهران از پیش رو بردارد و هیچ گلی دریافت نکند. در چهار فصل اخیر این پیروزی‌ها با نتیجه تکراری یک بر صفر رقم خورده است. باید دید این بار این مسابقه با چه نتیجه‌ای تمام
 می‌شود.
 تراکتور - هوادار
در سه هفته اول لیگ برتر تراکتور بردی به دست نیاورده و فقط یک امتیاز از ذوب آهن گرفته،  قطعا این نتایج دلخواه هواداران پرشور تراکتور نیست و شاید روند بردهای این تیم از بازی با هوادار شروع شود آن هم مقابل تیمی که ساکت الهامی هدایتش را برعهده دارد.تراکتور  هفته قبل در اهواز با وجود ارایه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند اما در دقایق پایانی یک گل خورد و سه امتیاز را از دست داد ولی شیوه بازی تراکتور نویدبخش تیمی تهاجمی و منسجم را می داد. هوادار هم در خانه مقابل نفت آبادان شکست خورد.
 سپاهان - فولاد
سپاهان بعد از دو برد متوالی ، مقابل گل ‌گهرسیرجان با گل  به خودی برد را با مساوی عوض کرد ولی همچنان با 7 امتیاز صدرنشین لیگ است اما فولاد خوزستان هم در یک مسابقه دیدنی و مهیج 3 بر 2 از سد تراکتور گذشت تا اولین برد فصل را دشت کند. این بازی قطعا یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین مسابقات هفته خواهد بود جایی که جمعی از بهترین بازیکنان فوتبال کشورمان و همچنین دو مربی با کلاس مربیگری متفاوت حضور
دارند.
 مس رفسنجان - آلومینیوم اراک
مس رفسنجان هنوز نتوانسته پیروز شود و سه مساوی حاصل تلاش‌های محمد ربیعی و تیمش در لیگ برتر بیست و دوم بوده اما آلومینیوم اراک یک برد و دو شکست در کارنامه اش دارد.مسی ها برای بازگشت به لیگ برتر نیازمند برد و سه امتیاز هستند و آلومینیوم اراک هم تیم پرمهره  و ثروتمندی است که برای موفقیت هیچ چیز کم ندارد .