محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: استقلال می‌تواند ذوب‌آهن را تحت فشار بگذارد

محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: استقلال می‌تواند ذوب‌آهن را تحت فشار بگذارد



محسن گروسی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ذوب‌آهن تیم جوان و خوبی است و نتایجش نشان داده است که سخت گل می‌خورد و در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارد. استقلال هم تیم کوچکی نیست و از بازیکنان از تجربه خود می‌توانند استفاده کنند و با تمرکز به مصاف حریف بروند. استقلال می‌تواند ذوب‌آهن را تحت فشار بگذارد و به گل برسد و امیدوارم در این بازی شاهد موفقیت استقلال باشیم.
وی درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و عملکرد این تیم در ۸ هفته رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال پیشرفت خوبی داشته است و فوتبال خوبی به نمایش گذاشته است و هر روز نسبت به روزهای دیگر هم دارد بهتر شود. این تیم در بازی مقابل فولاد هم عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم نتایج استقلال، نتایج مطلوبی بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی در ۸ هفته مسابقات لیگ برتر در استقلال تاثیر قابل توجهی داشته است؟ ‌ گفت: در استقلال دارد تغییرات شکل می‌گیرد. ما یک شخص خاص را نمی‌توانیم اسم ببریم که او تنها تاثیرگذار تیم است. استقلال یک تیم است و همه بازیکنان دارند تاثیر خودشان را می‌گذارند و نباید اسم خاصی را ببریم چون به بقیه ظلم می‌شود.