رقابت تماشایی ۹ امتیازی‌ها برای صدرنشینی

لیگ برتر والیبال؛

هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز یکشنبه ۲۴ مهرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.

رقابت تماشایی ۹ امتیازی‌ها برای صدرنشینی



 


هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز یکشنبه 24 مهرماه با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.
تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با سه برد و 9 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، در نخستین مسابقه این هفته میزبان پاس گرگان خواهد بود. نماینده گرگان با دو برد و پنج امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و امیدوار است با شکست صدرنشین جایگاه خود را بهبود بخشد.
دو تیم فولاد سیرجان و پاس گرگان در هفته سوم فاتح میدان شدند و این هفته برای کسب یک برد دیگر به میدان می‌روند.
تیم پیکان تهران نیز که با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه دوم جدول است، این هفته در مریوان میهمان راه‌یاب است. پیکانی‌ها در تلاش هستند که با شکست مریوان جایگاه دومی خود را تثبیت کنند، اما نیم نگاهی هم به بازی سیرجان خواهند داشت تا در صورت شکست فولاد بر جایگاه نخست جدول تکیه بزنند.
اردکان میزبان سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر مردان است و دو تیم ایفا سرام اردکان و هورسان رامسر از ساعت 16 در این سالن به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم لبنیات هراز آمل که با دو برد و شش امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند، با مس رفسنجان روبرو خواهند شد. مسی‌ها که در پایان هفته سوم صعود پنج‌پله‌ای در جدول تجربه کردند و با یک برد و سه امتیاز در رتبه نهم قرار گرفتند، امیدوارند با شکست میزبان خود دوباره صعود خوبی در جدول داشته باشند، اما شکست شاگردان بهروز عطایی در آمل کار آسانی برای نماینده سیرجان نخواهد بود.
گیتی پسند اصفهان (رتبه هشتم) و شهداب یزد (رتبه هفتم) دو تیم میان جدولی لیگ برتر مردان این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم یک برد و سه امتیاز دارند و در هفته چهارم برای کسب دومین برد به میدان می‌روند.
شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که در هفته سوم در بازی خانگی نخستین برد خود را به دست آورد، امیدوار است این هفته در بازی خارج از خانه شش یا هفت امتیازی شود و جایگاه خود را بهبود بخشد.