بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می‌شود

نصف جهان میزبان بزرگترین رویداد صنعت ساختمان؛

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از فردا ۲۶ مهرماه به مدت ۴ روز با حضور برندهای مطرح در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزاری می‌گردد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در اصفهان برگزار می‌شود



 


اصفهان - راعی
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از فردا 26 مهرماه به مدت 4 روز با حضور برندهای مطرح در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزاری می‌گردد.
به گزارش واحد روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان این نمایشگاه با حضور 128 شرکت و
تولید کننده آغاز به کار خواهد کرد. شرکت‌های فعال در حوزه‌های سبک سازی و مقاوم سازی، شیرآلات، لوله و اتصالات، تولید کننده پنجره، تولید آجر، سقف کاذب، هوشمند سازی، تولید کنندگان بتن و آسانسور آخرین دستاوردها و ظرفیت‏های خود را ظرف چهار روز برگزاری این رویداد نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.
نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اصفهان در متراژ 8900 متر و با حضور مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، سمنان، خراسان شمالی، قم، یزد، هرمزگان و خوزستان برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه در شرایطی برگزار می‌گردد که از نظر کیفیت نسبت به دوره‌های سابق ارتقاء یافته و برندهای مطرحی را گرد هم آورده است.از جمله این برندها می‌توان به آجر شهرزاد، شرکت تولیدی بهریزان، آریا بارون، فولاد فرم سپاهان، تانگیران، جهان آرای اسپادانا و بتن همدانیان اشاره
کرد.
علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان می‏توانند از فردا 26 تا 29 مهرماه در ساعت بازدید 11 تا 20 به محل نمایشگاه اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت مراجعه کنند.