پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس :

سهراب انتظاری مهاجم سابق و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم برابر ملوان گفت: کسب سه امتیاز در انزلی کار ساده‌ای نیست؛ مخصوصا در این شرایط که ملوان در قعر جدول بود و خودش را به آب و آتش می‌زد تا با پیروزی در این دیدار، به شرایط خوبی برسد. من بارها در انزلی بازی کردم و می‌دانم بازی در آن استادیوم چقدر سخت است اما بازیکنان پرسپولیس توانایی خودشان را نشان دادند و توانستند با دست پر از زمین خارج شوند.

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است


 


سهراب انتظاری مهاجم سابق و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم برابر ملوان گفت: کسب سه امتیاز در انزلی کار ساده‌ای نیست؛ مخصوصا در این شرایط که ملوان در قعر جدول بود و خودش را به آب و آتش می‌زد تا با پیروزی در این دیدار، به شرایط خوبی برسد. من بارها در انزلی بازی کردم و می‌دانم بازی در آن استادیوم چقدر سخت است اما بازیکنان پرسپولیس  توانایی خودشان را نشان دادند و توانستند با دست پر از زمین خارج شوند.
وی درباره افت پرسپولیس در هفته‌های اخیر گفت : پرسپولیس در حال اوج گرفتن بود اما متاسفانه تعطیلات فیفادی باعث شد تا این تیم نتواند روند رو به جلوی خود را ادامه بدهد اما ایرادی ندارد و هر تیمی ممکن است در دوره‌هایی دچار افت شود‌. بعد از بازی با مس کرمان فرصت مناسبی در اختیار تیم‌ها قرار دارد و پرسپولیس هم می‌تواند در آن زمان، یک ریکاوری خوب انجام بدهد و مشکلات خود را هم حل کند.
وی در واکنش به انتقاداتی که از سوی برخی از هواداران و پیشکسوتان به عملکرد این تیم وارد می‌شود گفت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و باید توجه کنیم که به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.
وی افزود: زمانی که تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس دچار افت می‌شوند، خروج از این وضعیت زمان‌بر است. من از پیشکسوتان عزیز خواهش می‌کنم که انتقاد تخریبی نکنند؛ همه ما باید برای سربلندی پرسپولیس راهکار نشان بدهیم نه اینکه تخریب کنیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و قطعا شانس اول قهرمانی
می باشد.
وی درباره عملکرد لوکادیا و دیاباته ار خط حمله پرسپولیس گفت: لوکادیا به عنوان بازیکنی که به تازگی وارد فوتبال ایران شده است، به خوبی توانایی‌های خود را نشان داد؛ این بازیکن چارچوب شناس خوبی است و شم گلزنی بالایی دارد و قطعا در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری هم خواهد داشت. دیاباته هم در زمان حضور در استقلال نشان داد که فوتبالیست قابلی است و با وجود قد بلند، روی زمین هم بسیار خوب بازی می‌کند اما هنوز از نظر بدنی کاملا آماده نیست و زمانی که به آمادگی کامل برسد، می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد.
وی در ادامه گفت: برخی از
گل محمدی انتقاد می‌کنند که چرا با تک مهاجم بازی می‌کند اما باید در نظر بگیریم که دیاباته فعلا آمادگی کامل را ندارد ولی قطعا زمانی که این بازیکن به شرایط آرمانی برسد، گل محمدی با دو مهاجم زهردار که هم روی زمین و هم روی هوا عملکرد خوبی دارند، بازی خواهد کرد.
وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند این دو مهاجم به دلیل شباهتی که به یکدیگر دارند برای حضور همزمان در ترکیب مناسب نیستند گفت: درست است که سبک بازی دیاباته و لوکادیا شبیه به هم است اما این بازیکنان می‌توانند مکمل هم باشند و خوب هم عمل کنند. من این حرف را قبول ندارم و تاکید می‌کنم اگر این دو بازیکن به فرم ایده‌آل برسند، هر تیمی باید از آنها بترسد.