چالش‏ها و محدوديت‎هاي بزرگترين نيروگاه بخار كشور بررسي شد

با حضور نماينده مردم شرق مازندران در نيروگاه نكا؛

چالش‏ها و محدوديت‏هاي نيروگاه شهيدسليمي نكا با حضور نماينده منتخب مردم شهرستان‏هاي نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي بررسي شد.



ساری-رقیه سامع
چالش‏ها و محدوديت‏هاي نيروگاه شهيدسليمي نكا با حضور نماينده منتخب مردم شهرستان‏هاي نكا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي بررسي شد.
 در اين ديدار ابتدا مديرعامل شركت مديريت توليد برق نكا گزارشي از مهمترين اقدامات انجام شده و برنامه‏هاي آتي نيروگاه در خصوص
بهره برداري و نگهداري و تعميرات واحدها، پايداري توليد، اجراي طرح‏هاي بهينه سازي، پروژه در حال احداث واحدهاي گازي جديد و آخرين وضعيت تكميل فازهاي بعدي پروژه آب شيرين كن، ارائه نمود.
حسینعلی تازیکی تولید برق را زیرساخت همه زیر ساخت‏ها دانست و گفت:تولید برق نه تنها به معیشت مردم گره خورده بلکه امنیت کشور وابسته به آن می‏باشد.
در ادامه معاونين و مديران نيروگاه به تشريح، مشكلات، چالش‏ها و محدوديت‏هاي موجود در حوزه هاي فني، سوخت، نيروي انساني، بودجه و تاثير آن بر توليد را برشمردند.
 سپس نماينده منتخب مردم شرق مازندران در مجلس شوراي اسلامي ضمن تشكر از خدمات و تلاش‏هاي شبانه روزي مديران و كاركنان نيروگاه در عرصه توليد پايدار انرژي به خصوص در پيك مصرف تابستان، ابراز اميدواري نمود كه برنامه‏ریزی‏ها در ادامه سال منجر به فائق آمدن بر مشکلات و تولید پایدار باشد.
غلامرضا شريعتي ضمن اعلام آمادگی خود و مسئولین در رفع موانع و چالش‏های احتمالی به ويژه در طرح توسعه سیکل ترکیبی، گفت:
برون رفت از مشكلات فعلی مستلزم تفكر جهادي و عزم همگاني می‏باشد و در ميدان عمل همه دستگاه ها بايد تلاش كنند و با جديت بيشتري پاي كار بيايند تا با همياري و همكاري يكديگر شاهد رفع چالش‏ها و مشكلات
 باشیم.