ارائه خدمات به شهروندان ،تنها با انجام تعهدات و وظایف به موقع مدیران میسر می‏شود

شهردار اندیشه:

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،شهردار اندیشه در جلسه شورای معاونین این شهرداری، با تاکید بر رعایت اصل ارباب رجوع مداری و تکریم شهروندان توسط مدیران و‌ مسئولین شهرداری گفت:باید در راستای انجام وظایف و تعهدات خود اصل رضایت‏مندی شهروندان ،پیشرفت شهر و رشد نیروهای متخصص و ارائه خدمات متوازن را قرار دهند.

ارائه خدمات به شهروندان ،تنها با انجام تعهدات  و وظایف به موقع مدیران میسر می‏شود


شهریار-برزگر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،شهردار اندیشه در جلسه شورای معاونین این شهرداری، با تاکید بر رعایت اصل ارباب رجوع مداری و تکریم شهروندان توسط مدیران و‌ مسئولین شهرداری گفت:باید در راستای انجام وظایف و تعهدات خود اصل رضایت‏مندی شهروندان ،پیشرفت شهر و رشد نیروهای متخصص و ارائه خدمات متوازن را قرار دهند.
 بهروزکاویانی در ادامه افزود:برای جلوگیری از روزمرگی و رسیدن به اهداف عالی خدمت رسانی که همان رضایتمندی خدا و شهروندان است با عزمی همگانی و  برنامه محور حرکت نمود و با پرورش نیروهای انسانی متهعد و کاردان در این مسیر با قدرت حرکت نمود.
بهروز کاویانی افزود:انتظار داریم تا برنامه های خود را با نگرش عمیق تری برای خدمت گذاری تمهید نمایید و در جهت تحقق این برنامه همپای سیاست‏های کلی شهرداری قدم بردارید.
وی ادامه داد:طرح‏ها و پروژه های مختلفی
هم اکنون در شهر در حال اجرا است که در جهت اجرای به موقع آنها معاونت فنی و عمرانی به ویژه در بحث آسفالت و جدولگذاری و بهسازی معابر باید با دقت نظر بیشتری اقدام نمایند.
وی تصریح کرد:در معاونت خدمات شهری  و فضای سبز نیازمند رسیدگی بیشتر در انجام وظایف مختلف هستیم و انتظار داریم در حوزه درخواست‏های مردم که از طریق سامانه 137 بیان می شود، همت و تلاش بیشتر در جهت بهبود کیفیت خدمات حرکت نماییم.
بهروز کاویانی ضمن تقدیر از خدمات انجام گرفته افزود:وظیفه می‏دانم از زحمات همه زحمت کشان خدمات شهری و فضای سبز که همواره در راستای داشتن شهری زیبا و محیط فرح بخش تلاش می‏کنند، قدردانی نمایم.
وی  در پایان افزود:تلاش خدمات‏رسانان، ارائه وظایف مناسب به مردم است لذا از همکارانم می‏خواهم در این جهت با حساسیت بیشتری اقدامات خود را راهبری و پایش نمایند.
 رفع نواقص پل های عابر پیاده شهر اندیشه در دستور کار شهرداری اندیشه
در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری اندیشه یکی از معضلات مهم امروز را در حوزه خدمات شهری سرقت‏های خرد از امکانات شهری دانست و افزود: متاسفانه در چندسال اخیر معتادین متجاهر به دلیل رفع نیاز اعتیاد خود با سرقت نرده ها از پل ها و علائم راهنمایی رانندگی مشکلات زیادی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده اند و تبعا در بحث ایمنی و علائم هشدار دهنده شهروندان را با مشکل مواجه می کنند و این در حالی است که معضل سرقت‎های این چنینی تنها برای شهر اندیشه صدق نمی‎کند.
وی تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان و ایمن سازی مجدد این امکانات شهری ، همکاران زحمتکش در معاونت خدمات شهری شهرداری اندیشه نسبت به بازسازی این گونه از آسیب‎ها در طی سال اقدام می نمایند که هم اکنون عملیات برطرف شدن نواقص سرقت شده در پل ها در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفته است.
وی افزود: در این راستا با توجه به بررسی‌های به عمل آمده نرده های سرقت شده پل عابر پیاده مجتمع مسکونی بنفشه واقع در جاده هفت جوی تعمیر و اصلاح گردید تا ضمن رفع مشکلات آن شاهد رضایتمندی شهروندان نیز در این مسیر باشیم
وی در پایان گفت: این طرح در نقاط دیگر شهر نیز قطعاً با توجه به اولویت‏بندی‏های منظور شده
به اجرا در خواهد آمد.
 برطرف شدن مشکلات مهم خیابان حسابی با اجرای پروژه جدولگذاری و‌آسفالت توسط شهرداری اندیشه
معاون فنی عمرانی شهرداری اندیشه نیز در ادامه از اجرای پروژه جدولگذاری ، زیرسازی و آسفالت خیابان دکتر حسابی در فاز پنج شهر اندیشه خبر داد.
ایزدی در این رابطه گفت:این پروژه عمرانی با توجه به اینکه شهروندان شریف این منطقه مشکلات عدیده ای در رابطه با تردد در این معبر داشتند به سرعت در دستور کار عمرانی شهرداری قرار گرفت.
وی افزود:با عنایت به حساسیت شهردار و اعضای شورای اسلامی در خصوص اجرای سریع این پروژه تمام اقدامات برای زیرسازی و جدولگذاری این معبر تمهید گردید که خوشبختانه عملیات آسفالت ریزی آن نیز به اجرا درآمد و شاهد اتمام و به بهره برداری رسیدن این پروژه هستیم.
وی یادآور شد:در اجرای این پروژه تلاش شد از آسفالت استاندارد و مرغوب با نظارت حداکثری استفاده گردد تا شاهد افزایش طول عمر بهره وری از  آسفالت این معبر باشیم.