آمریکا وحدت، امید و اعتمادبه‌نفس ما را هدف گرفته است

رئیس‌جمهور در مراسم ۱۳ آبان ؛

رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد. به گزارش مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران، گفت: قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) هشدار داده اند که انسان دچار خودبزرگ بینی نشود زیرا این زندگی بسیاری از انسان‌ها را مورد خطر قرار می‌دهد. وی افزود: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد

آمریکا وحدت، امید و اعتمادبه‌نفس ما را هدف گرفته است


 


رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
به گزارش مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور  در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران، گفت: قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) هشدار داده اند که انسان دچار خودبزرگ بینی نشود زیرا این زندگی بسیاری از انسان‌ها را مورد خطر قرار می‌دهد.
وی افزود: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.
 آقای بایدن! ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
رئیس‌جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا از روی حواس‌پرتی سخنانی را بر زبان آورده و گفته ما به دنبال آزادی ایران هستیم. آقای رئیس‌جمهور! ایران
۴۳ قبل آزاد شده و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
وی افزود: ملت ایران بارها این مواضع را از روی بصیرت و دشمن شناسی اعلام‌کرده است. امروز دهه هشتادی ها و نودی نیز همین دیدگاه را دارند. به افراد گول خورده و خائن نگاه نکنید.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز علی‌رغم همه تحریم ها ملت ایران راه پیشرفت را در پیش دارد. امروز ۹۵ درصد از داروها در داخل ایران ساخته می‌شود.
 زنان و مردان ما اجازه نمی‌دهند امیال پلید دشمنان اجرایی شود
وی خطاب به دشمنان ملت ایران، بیان کرد: مگر ما با تهدیدها و تحریم‌های شما متوقف می‌شویم؟ شما به دنبال کند کردن حرکت پرشتاب ملت ایران هستید، اما زهی خیال باطل! زنان و مردان ما اجازه نمی‌دهند امیال پلید شما اجرایی شود. می‌خواستند ایران را منزوی کنند که شکست خوردند. امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد.
وی افزود: امروز آمریکا، وحدت و انسجام ملی ما را هدف قرار داده است. امروز علم و فناوری را هدف قرار داده است. امروز آمریکا و دشمنان پیشرفت و امید را هدف قرار داده اند.