جلسه هم اندیشی و بررسی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰

در مناطق آسیب‎پذیر استان لرستان برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان؛ جلسه هم اندیشی و بررسی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ با حضور معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان و همچنین معاونت ها و کارشناسان دو دستگاه برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و بررسی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰



 

 

لرستان-خبرنگار آفرینش
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان؛ جلسه هم اندیشی و بررسی طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 با حضور معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان و همچنین معاونت ها و کارشناسان دو دستگاه برگزار شد.
در این جلسه در مورد نحوه همکاری و بکارگیری ظرفیت‎های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در راستای اجرای بهتر این طرح گفتگو و نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شد.
این گزارش می‎افزاید: دو طرف تصمیم به انعقاد تفاهم نامه همکاری، پس از تعامل کارشناسان آموزشی دو دستگاه و تعیین جامعه هدف و تدوین برنامه همکاری با محوریت اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور، گرفتند.
شایان ذکر است؛ در اجرای این طرح، 8 محله آسیب پذیر و کم برخوردار به صورت پایلوت انتخاب شده که قرار است اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان نسبت به توانمندسازی افراد ساکن در این مناطق، همکاری نماید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان؛ طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور، طرحی است که قرار است توسط ۴ نهاد کشور، شامل کمیته امداد حضرت امام(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر، به عنوان پیشرو و هادی این طرح، با شناسایی محلات شهری و گروه های فقیر جامعه با هماهنگی و هم افزایی ظرفیت و توان تمامی دستگاه های اجرایی، از جمله سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در راستای فرمان موکد مقام معظم رهبری و به منظور تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات محلات کم برخوردار و توسعه همزمان ارائه خدمات در محلات کشور، اجرا و تحقق یابد.