اسکله قایق‌های تفریحی در بوشهر احداث می‌شود

مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر:

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

اسکله قایق‌های تفریحی در بوشهر احداث می‌شود

 

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته  است.
به‌ گزارش مهر، مجید محمودی در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور شهرداران و رئیس کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد در سالن کوثر استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به استقبال گردشگران از قایق‌های تفریحی و به منظور تقویت ایمنی و سامان‌دهی این ظرفیت، ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: هدف از تشکیل این جلسه شناسایی مشکلات سال‌های قبل در حوزه گردشگری و برنامه‌ریزی لازم برای به حداقل رساندن این مشکلات در سال جاری بوده که باید پس از ارزیابی اجرایی و عملیاتی شود.
وی ادامه داد: ما در سطح استان ۳۱ پروژه را با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال تعریف کردیم و در کنار این عدد تلاش می‌شود به همت شهرداری‌های استان، تا یک ماه قبل از پایان سال، هزار و ۲۰۰ چشمه جدید سرویس بهداشتی در سراسر استان احداث شود.