اردوغان: اجازه نمی‌دهیم مانع پیشرفت نظامی ترکیه شوند

فارس :رئیس جمهور ترکیه ضمن اشاره به افزایش بودجه نظامی این کشور به ۱.۵ میلیارد دلار، گفت صادرات دفاعی آنکارا که ۲۰ سال پیش فقط ۲۴۸ میلیون دلار بود، در سال گذشته با ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار رکورد زد. به گزارش خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت که دولت او اجازه نمی‌دهد هیچ کشوری مانع پیشرفت آنکارا در حوزه‌های نظامی و دفاعی شود

اردوغان: اجازه نمی‌دهیم مانع پیشرفت نظامی ترکیه شوند



فارس :رئیس جمهور ترکیه ضمن اشاره به افزایش بودجه نظامی این کشور به
۱.۵ میلیارد دلار، گفت صادرات دفاعی آنکارا که ۲۰ سال پیش فقط ۲۴۸ میلیون دلار بود، در سال گذشته با ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار رکورد زد. به گزارش  خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه  گفت که دولت او اجازه نمی‌دهد هیچ کشوری مانع پیشرفت آنکارا در حوزه‌های نظامی و دفاعی شود.
اردوغان طی سخنرانی در مراسم تحویل توپخانه‌های خودکششی هوویتزر نسل جدید «توفان» خبر داد که با محموله‌های جدید در دوره آتی، تعداد هوویتزرهای توفان در ارتش ترکیه به مجموع ۱۴۰ می‌رسد.به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وی در این‌باره توضیح داد: «پس از تحویل این توپخانه‌ها، من معتقدم کسانی که با وجود اینکه حقیقت را می‌دانند ولی مدام دروغ می‌گویند، یک عذرخواهی به ملت ما بدهکار هستند».