استاندار همدان: ضرورت تأمین زمین نهضت ملی مسکن درشهرهای مریانج و اسدآباد

استاندار همدان: ضرورت تأمین زمین نهضت ملی مسکن درشهرهای مریانج و اسدآباد

 


همدان-شهناز محمدی
علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه با مسئولان محلی شهرهای مریانج و اسدآباد که در دفتر استاندار انجام شد، گفت:موضوع تامین زمین
یکی از پیش نیازهای اساسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و باید با دقت و ظرافت نسبت به این مهم تصمیم‌گیری شود.
معاون عمرانی ظرف هفته آینده، با بازدیدهای میدانی به‌ همراه برخی دستگاه‌های متولی نسبت به جانمایی و تامین زمین مورد نیازِ طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مریانج واسدآباد اقدام کند.
دستگاه‌های متولی و اداره کل راه و شهرسازی استان موضوع تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند.
رفع موانع موجود و تامین زمین مورد نیاز مردم برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم در استان است.مسئولان محلی شهرهای مریانج و اسدآباد نیز در این نشست، مسائل و مشکلات موجود و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.
 الحاق ۶۰۰ هکتار به شهر ملایر
طرح نهضت ملی مسکن از آن دست اقدامات مهم و ارزشمندی است که دولت سیزدهم در کنار دیگر دستاوردهایش و به عنوان یکی از طرح‌های کلان کشور آغاز کرد تا با تحقق این هدف بلند، بارقه‌های امید برای اقشار فاقد مسکن در دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی دوباره زنده شود و مردم طعم خوش خدمت را بچشند.
نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم در حالی کلید خورد که عزم‌ مسئولان و دست‌اندرکاران برای اجرای این طرح جزم شده و هدف نهایی دولت این است که در بازه زمانی چهار ساله حدود چهار میلیون مسکن احداث و به متقاضیان واگذار شود.