آزادی ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌ مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

رئیس قوه قضاییه مطرح کرد؛

رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.


رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
به گزارش  مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای،  طی سخنانی در شورای‌عالی قوه قضائیه، ضمن اشاره به حدیث «اللهم قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی وَاشدُد عَلَی العَزیمَةِ جَوانِحی»، گفت: یکی از مصادیق آشکار خدمت به خداوند، خدمت به بندگان خداوند است؛ مردم صبور و متدیّن ایران اسلامی حقیقتاً برای کشور و نظام سنگ تمام گذاشته‌اند، لذا ما مسئولان نیز موظف و مکلف هستیم نهایت وسع و تلاش‌مان را برای خدمت به این مردم بکار ببندیم.
 خبر خوب رئیس قوه قضائیه از آزادی زندانیان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)
رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ارفاقات قانونی که به مناسب میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) شامل حال بانوان محکوم شد، اظهار داشت: با کار فشرده و قابل تقدیری که از سوی همکاران در ستاد و دادگستری‌های سراسر کشور صورت گرفت، به مناسبت میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهره (س) بالغ بر ۹۷۵ نفر از محکومین با آزادی مشروط یا سایر ارفاقات قانونی، از نعمت آزادی بهره‌مند شدند و حدود ۶ هزار نفر زندانی در سراسر کشور نیز به مرخصی اعزام شدند.
 در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص از قصاص رهایی پیدا کردند
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز با اشاره به آمار صلح و سازش در پرونده‌های قصاص بیان داشت: طی ۹ ماهه سال جاری، با تلاش‌های مستمر و قابل تقدیر همکاران در دادگستری‌ها و شوراهای حل اختلاف و کمک خیّرین و همچنین عنایت و گذشتی که اولیای دم داشتند، بالغ بر ۳۱۰ محکوم به قصاص، بخشیده شده و به زندگی بازگشتند.