تدابیر سرخپوشان برای کسب ۳ امتیاز

پرسپولیس - آلومینیوم اراک؛

دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شود. که در مهم ترین بازی ها پرسپولیس صدرنشین میزبان آلومینیوم است، سپاهان و گل گهر به مصاف هم می روند.پرسپولیس برای باقی ماندن در صدر جدول باید آلومینیوم اراک را مثل بازی رفت شکست بدهد.

تدابیر سرخپوشان برای کسب ۳ امتیاز


 


دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می شود. که در مهم ترین بازی ها پرسپولیس صدرنشین میزبان آلومینیوم است، سپاهان و گل گهر به مصاف هم می روند.پرسپولیس برای باقی ماندن در صدر جدول باید آلومینیوم اراک را  مثل بازی رفت شکست بدهد.
سرخپوشان پایتخت بعد از شکست جنجالی مقابل فولاد و از دست دادن سه امتیاز به دنبال جبران هستند. یحیی گل محمدی بعد از باخت به فولاد دوباره باید مقابل یک استقلالی دیگر در لیگ صف آرایی کند. سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم هم مثل جواد نکونام کاپیتان استقلال بوده  است ولی مثل فولاد مهاجم لالیگایی در اختیار ندارد اما خط دفاعی آلومینیوم رده هفتمی بسیار مستحکم است، آلومینیومی ها بعد از پرسپولیس دومین خط دفاعی مستحکم لیگ را در اختیار دارند. بنابراین گل زدن به تیم رحمتی کار آسانی
 نیست.
سروش رفیعی بازیکن محروم پرسپولیس در این هفته احتمالا به ترکیب اصلی برمی گردد در خط دفاع هم پورعلی گنجی زوج گولیسانی خواهد بود وپشت سرآنها علیرضا بیرانوند
 دروازه بان آماده ملی پوش حضور دارد بنابراین هانسل مهاجم کلمبیایی آلومینیوم بعید است به راحتی دیدار با نفت آبادان بتواند  گلزنی کند.